2011. április 28., csütörtök

Ezüstösen csillogó nyitás a BP Forexnél

Tudom, meglehetősen rég írtam, de a napokban igyekszem újra felvenni a ritmust és hasznos olvasnivalóval ellátni a Tisztelt Nagyérdeműt. Remélem, kedves Olvasóimnál is jól teltek az Ünnepek és minden Úriember kedvére kilocsolta magát :).

Egy gondolat erejéig visszakanyarodnék a Daxra, amit a nagy számlán longoltam és a végsőkig szerettem volna tartani. Sajnos a múlt hétfő túlzott óvatosságra késztetett, mondhatni kiölte belőlem azt a vas akaratot, amit végig hangoztattam, s ugye kiszálltam 7.239-en a pakkból. Gondoltam, visszaveszem később esetleg 7.190-7.200 körül, de ilyenkor aztán nem adja alább, a fene megette... Húsvét előtt keverni nem akartam, Ünnepekre poziban maradni mégsem annyira egészséges még akkor sem, ha jókora pluszt mutat a lebegőm. Kedden már lehetett volna kicsit óvatosan csipegetni mindent, de lejjebb vártam a Daxot délelőtt, s nem vettem, hát talán akkor lehetett egy időre 7.300 alatt hozzájutni. Utána egész nap nem tudtam foglalkozni a piaccal, csak egy gyors ezüst longot nyomtam, tegnap viszont szépen sikerült ismét nagy tétellel meglovagolni a Dax tépést, de mondanom sem kell, ennek eredményessége össze sem hasonlítható az eredeti tervem profitabilitásával. Mindegy, ez a lehetőség már a múlté, nagyon haragszom a múlt hétfői összehangolt támadásra a piacok ellen (délelőtt Európának a görög államcsőd meglebegtetése, délután USÁ-nak a leminősítés kilátásba helyezése), mert hogy szépen megtervezett manipuláció volt, abban nincs kétségem. A kollégámnak két hétig állandóan Churchill híres mondatából idéztem: "nem ígérhetek mást, csak vért és verítéket", de ha elkapja az indexet a gépszíj, 7.400 alatt nem kell gondolkozni a záráson. Hát pontosan így lett...

Nade térjünk vissza erre a kis számlára. A szitu a következő: múlt szerdán megérkezett a WH Selfinvest számlavezető bankjába az elutalt pénzem, melyet pénteken, 22-dikén jóvá is írtak az én tőkeszámlámon, tehát elkezdhetek a BP Forexnél kereskedni, azaz folytathatom a küldetésemet. Megjegyzésképpen: a BP Forex a WH Selfinvest kizárólagos magyarországi partnere.

Visszanézve az áprilisra, hát jó sokat utazott a pénz, bevallom, én sem kapkodtam el az átállást, de remélhetőleg már minden egyenesbe került. Olyannyira egyenesbe került, hogy amíg természetesen nagypénteken nem nyúltam hozzá, kedden meg lehetőségem nemigen volt rá, tegnap azért megtettem.

Itt is fontosnak tartottam az első belenyúlást, továbbá az volt a tervem, az első trade-del szeretném a váltás költségeit is letudni. Nos, kijelenthetem, sikerült minden, ezüstöt longoltam tegnap délután három kürül egy lottal 4.538,0-ról és limittel szórtam ki 4.568,0-án. Háromszázat hozott, de a kb. 8 dolcsis jutalék és a váltás összesen 72 dolcsis költségét leszámítva nettó +220 USD-vel növeltem meg kis számlám egyenlegét, tehát jelenleg 7.372 Dolláron állok.

Folytatás valószínűleg májusban. Holnap közzéteszem Jegenye új írását, mely legalább annyira jó lett, mint amennyit érett ;).

1 megjegyzés:

  1. A BPForex ügyvezetőjeként garantálom a számla valódiságát és az eredménykijelző helyességét!

    Tornyos Szabolcs

    VálaszTörlés