2012. december 28., péntek

Óvatos kezdés

Ma véget vetettem önmegtartóztató viselkedésemnek és egy kicsit hozzányúltam a blogos számlához. Kezdésnek jó volt, egy vékonyka kis shortot nyomtam a Dow Jones-on.

Már tegnap kacérkodtam pozíció nyitással, de hiába voltak jók a meglátásaim jó időzítéssel, sajnos gondolati síkon maradtak, nem mertem kereskedni. Ma viszont megléptem, s egy kicsit sikerült is hizlalnom a számlám egyenlegét.

Létrehoztam továbbá egy új ablakot a PILLANATNYI ÁLLÁS alatt Az utolsó 5 trade címmel, ebben követhetitek a kereskedésemet. Például a mostani short esetén: Instrumentum  Mennyiség  Eladási ár - Vételi ár  Nettó profit  Dátum leosztásban. Long esetén értelemszerűen a vételi ár következik a mennyiség után.

Ezután terveim szerint nem fogom a bejegyzésekben aprólékosan részletezni a lépéseimet, ugyanis nem lesz időm mindezt ily módon tálalni, helyette a jobb oldalon egyszerű, de beszédes számok formájában követhetitek a ténykedésemet.

Jó szelet kívánok a placcon Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése