2010. december 3., péntek

Egy kis óvatos EUR/USD long

Időközben kivettem a DAX limit eladásomat, s vártam a délutáni adatokat. Miután megütötték az indexeket, számtalanszor módosítottam a limit vételeimet, túlóvatoskodtam a kereskedést, így a longokból kimaradtam. Ehelyett vártam, amíg az EUR/USD lemegy 1.3330-ra (1.3370-ről csorgadozott le), ezt nagyon szépen meg is tette, és itt longoltam meg óvatosan 2 lottal. Nagyon  biztosra akartam menni, el is adtam +15 ponttal (+30 USD). Sokkal merészebb vagyok egyébként, de most a kezdetek kezdetén ezen a számlán nem merek bátrabban belenyúlni. Erre a hétre be is fejeztem, 1.126-on állok.

3 megjegyzés:

  1. Üdv!
    Azért pontosítani kéne, eurusd-n ha jól gondolom miniLot-ot nyitottál!?

    Most kezdtem olvasni, egyéb véleményt majd később :) de a munkához gratula, természetesen. Ez az első 1-2 nyitás-zárás szép, bár első szabályt megszegted, mert nem devizával kezdted a kezdő tőke ellenére. Írsz majd a miértekről is?

    StLui

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Köszönöm szépen az észrevételeket. Egy lot nálam 10.000 USD.

    Jogos az észrevétel, az első szabályt valóban megszegtem, de csak részben, mert ez "kivételes" helyzetnek minősült :). Ugye itt a DAX vételről van szó, ha jól emlékszem 6.664-ről. Akkor is írtam, kihagyhatatlan volt. Ritkán talál el az ember ennyire egy lokális mélypontot. Tuladjonképpen a hiba inkább az, miért nem tartottam tovább, de szerettem volna elrakni az első szép nyerőt.

    CK

    VálaszTörlés