2010. december 12., vasárnap

GFT DealBook 360 I. rész

Könnyű a jót megszokni. Állítom, jelenleg ez a legprofesszionálisabb platform, amivel a piacon kereskedhetsz. Volt már alkalmam korábban, amikor csak a hazai tőzsdén pörögtem, a PETI-t (Professional Equitas Terminal Interface) használni, ami akkor önmagában nem is volt rossz, vagy a nemzetközi piacokról említhetném a Worldspreads két évvel ezelőtti „játékprogramját”,  vagy a Saxo Tradert, vagy a Marketiva-t esetleg a mostanában nagyon felkapott MetaTradert.

Egyiket sem lehet összahasonlítani a GFT DealBook 360-nal, ez a program egyszerűen más dimenziót képvisel a többihez képset. Amikor először letöltöttem, természetesen minden kínai volt, de ahogy szépen felfedezgettem a tudását, s elkezdtem személyre szabni, a lehetőségek szinte kimeríthetetlen tárházával szembesültem. Erre mindenkinek időt kell szakítania s nyitottnak kell lenni az újra, mert sok kellemes meglepetést tartogat. Nekem már nagyjából kialakult a progi kinézete, melyben az első lapon a legfontosabb indexeket, devizákat, árfolyamtáblát, az instrumentumokhoz tartozó gyorskötés jegyeket, a nyitott pozíciókat és a függő megbízásokat  találni, a többi oldalon devizákat, indexeket, magyar vonatkozású grafikonokat (HUF csártokat, BUX indexet, OTP-t, MOL-t), majd árukat, s végül Dow komponensek grafikonjait helyeztem el. Fontos, ajánlott nagy monitorral kereskedni, full HD felbontásban, mert egy oldalon így sok információ fér el és finomabb árfolyammozgást láthatsz a csártokon. Természetesen ez a program tud 2, vagy akár 3 monitort is kezelni. Kinek melyik a szimpatikusabb. Egyelőre ennyi infó erről, folytatás legközelebb a grafikon beállítási lehetőségeivel, valamint a megbízástípusokkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése