2010. december 30., csütörtök

Statisztika 2010.12.

Természetesen már nem nyitok pozíciót ebben az évben. A havi célomat, a 100%-ot sajnos nem sikerült elérnem, véleményem szerint decemberben ezt sokkal nehezebb kivitelezni, mint az év bármely más hónapjában. Azért elégedetlen nem vagyok, továbbra is az eddigi taktikámat folytatom, illetve a számlám értékének növekedésével leszek egyre bátrabb, de nem a méretekkel kapcsolatosan, hanem a pozi felvétel gyakoriságának tekintetében.

Egy kis statisztika. Az induló tőke 982,34 USD volt, éppen egy hónapja kereskedtem ezen a számlán először, a pillanatnyi pontos állás most: 1.680,45 USD. Ez 71%-os plusz. Ebben a hónapban nem kevés jutalékot, egészen pontosan 154,40 USD-t vontak le. A hónapban összesen 27-szer kereskedtem, ebből 24 volt nyereséges, 3 veszteséges. Soha rosszabbat... Ez a statisztika azért ennyire jó, mert sokszor túlontúl megfontolt voltam, igyekeztem csak az általam gondolt "jó eséllyel jó irányba várható" instrumentumokkal foglalkozni (szándékosan nem a "biztos" szót használtam). A blog legalsó részén található egy táblázat, mely részletesen tartalmazza a tervemet, melybe az 1680-as szám azért került be pirossal, mert nem értem el a célomat. Remélem, később sikerül utolérnem a tervemet és zöld számok is szerepelnek majd benne :).

Egy grafikont is idehelyezek, mely napi bontásban mutatja a pozíciók zárása utáni, illetve az aznapi záró egyenlegeket. Belevettem a hétvégéket is, nem vacakoltam.



Végül pedig békés, boldog, sikeres, jó pozícióban gazdag Új Évet kívánok Mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Na gyorsan végére értem, sajnos így hogy pontos nyitó-záró időpontokat sem írsz le, így nem csodálom, hogy nincs sok hozzászólás, max annyit lehet, hogy biztos szép volt, de hogy napon belül épp hol fogtad meg azt a 10-20 pipet arról ugye fogalmunk sincs, így a lehetséges stoppot sem igazán lehet kikövetkeztetni, pl dec.6-i trade-nél sem tudni hol stoppoltál volna.

    Üdv, további sok sikert!

    VálaszTörlés
  2. Szia StLui!

    A blog nemrég indult, a látogatottság folyamatosan növekszik annak ellenére, hogy különösebb erőfeszítéseket nem teszek a népszrűsítésére. Hosszászólni CSAK a rendszeres olvasók - mint például Te - tudnak, ezért ennyi a megjegyzés. Úgy érzem, elég precízen beírom az értékeket a poziknál, a hozzá tartozó időt és stopot is leírni számomra már túlzás lenne, nem szeretnék a részletekben jobban elveszni :). Általában a beírás közzétételének időpontjából ki lehet következtetni, mikor is történhetett mindez. Lássuk be, sok setup van, többször lehetett akár órákon belül is forogni, bármelyik kör elcsíphető.

    A "Mikulás" napi tradnél oldalazós volt a jurododó, túl sok veszélyt nem jeletett, ha átmenetileg mínuszba ment és valószínűleg ha az oldalazós sáv alját leütik, pakolom ki, mint ahogy ennek a sávnak a tetején el is adtam.

    Köszönöm a jókívánságaidat, valamint a regisztrációdat a rendszeres olvasók közé!

    Jó szelet kívánok én is Neked!

    CK

    VálaszTörlés