2010. december 17., péntek

Kitartás, türelem

Miután tegnapelőtt, szerdán szinte ujjongva vettem tudomást arról, mégis bejött az elképzelésem, s visszajöttem a csúcsra (számlaérték tekintetében) az olajjal, természetesen azonnal kikapcsoltam a programot. Relax. Fel kellett dolgoznom ezt a nagyon kemény két napot. Ugyanis eddig csak mondogattam Jeginek, - amivel természetesen tökéletesen tisztában van, - bizony egy ezressel kimenni a placcra... Egyszerűen nem tévedhetsz, különben elfogysz, mint a gyertya. Most valóban a bőrén érezte az ember, mit vállalt, továbbá decemberben, Karácsonykor +100%? Ezt már múlt héten beláttam, még idő sincs arra, hogy összehozzam, de azért majd próbálkozom...

Tegnap, miután kipihentem az előző napi fáradalmakat, hosszas mérlegelés után 2 lot EUR/USD longot nyitottam 1.32452-ről. Tulajdonképpen nem volt egész késő délutánig veszélyben a pozi, de csak-csak lehozták a sáv aljáig, 1.31805-ig precízen. Kitartottam, majd vártam, s bízva abban, megtalálta az alját, betettem este későn egy jó kis limit eladást 1.3288-ra, majd hajnalban szépen teljesült is 1.32878-on, így +85 USD-t hozott. Ez sem volt túlságosan könnyű menet, mert többször bosszankodtam, miért nem adtam el délelőtt kis pluszban, ugyanis 430 körül azért nem mertem Dow-t venni ("csak" 80 pötty volt benne felfelé), mert vigyáznom kellett a marginra (3 lottal szándékoztam bemenni, de ezzel már nagyon kifeszítettem volna magamat). Sebaj, a türelem meghozta a gyümölcsét, szép haszonnal szálltam ki a jurododóból. Most 1456-on állok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése