2011. június 23., csütörtök

10000 USD felett

Nem szerettem volna fejjel rohanni a falnak, hogy mindenképp erőltessem ezt a kerek számot, valójában kitarthattam volna jobban a ma délutáni longokkal, s akkor már jóval e felett lennék, de meglehetősen bizonytalan volt a pálya, úgy ítéltem meg, jobb elrakni egy szerényebb pluszt, mint kockáztatni, hogy ismét esetlegesen mínuszba forduljon a lebegőm.

Itthon már telefonon nézegetve a piacot, több jó gondolatom volt, (Dow-ba visszaszállás 920 körül, olaj long), de egyiket sem játszottam meg. Miután látszott, a Dow-t húzzák, olajat longoltam, WTI-t vettem tehát 2 lotot 91,34-en limittel és pillanatokon belül limittel ki is szórtam 91,56-on, mely nettó +36 Dollárt hozott a konyhára. Ezzel átléptem a bűvös tízezres határt, a számlálóm e pillanatban pontosan 10.000,35 USD-t mutat!

Nem kizárt, hogy nem csak erre a hétre, de talán erre a hónapra is megelégszem ennyivel, csak akkor lépek a piacra a következő napokban, ha számomra egyértelmű szituáció adódik.

Kellemes hétvégét kívánok Mindenkinek, ha jó idő lesz, kikapcsolódásként ússzatok sokat, én is ezt teszem, mert remek stresszoldó szabadidős tevékenység!

8 megjegyzés:

  1. Szia Laci!

    1000% vagy 10.000 az esetemben csaknem ugyanaz, de azért az öt számjegy mégiscsak öt számjegy :).

    Rendkívül kellemes érzés volt először megpillantani pozizárás után ezt az összeget, felsóhajtottam és azt kívántam mindannyiótoknak, aki olvas, aki a piacon csipeget, hogy legyen sokszor ilyen, vagy hasonló örömben részetek!

    Jó szelet kívánok a placcon Mindenkinek, üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés
  2. A példaképem vagy követlek!

    VálaszTörlés
  3. Hogyan lehet, hogy te soha nem buksz? hogyan csinálod?

    VálaszTörlés
  4. Szia Jedilovag!

    Ez igazán megtisztelő, köszönöm szépen, remélem, méltó leszek a továbbiakban is erre a címre!

    Szia Péter!

    Természetesen bukom én is, az első időszakban beleszaladtam egy-két rossz trade-be, de valóban, az utóbbi 4-5 hónap elképesztően jól sikerült.

    Sokan kérdezitek, mi a titok.

    Erre nem lehet egzakt választ adni, de nagyon sokszor nem nyúlok a piachoz, s ha volt egy jó gondolat, és nem léptem meg, nem akarok mindenáron kereskedni rosszabb setuppal. Nagyon átgondolom, mit csinálok, rövid távra játszom, inkább kisebb, de biztosabb hasznokkal zárom a pozíciókat, tehát MEGELÉGSZEM a szerényebb haszonnal. Nem akarok a piacon revansot venni, ha valami nem sikerült. Általában kipihenten, nyugodtan kereskedem, a zavaró körülményket igyekszem kikapcsolni magam körül. Betartom a kötelező pihenési időszakokat, hogy fel tudjak töltődni. Meg hát a megérzés, a Jegi által sokat emlegetett intuíció, továbbá a tapasztalat, a piacon eltöltött irgalmatlanul sok idő és még sorolhatnám :).

    Egy mondatom a végére, amit talán a webináriumon is elmondtam, ezt jól jegyezzétek meg:

    "Ne akarj sokat keresni és akkor fogsz a legtöbbet zsebre tenni!"

    Tisztelettel, üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés
  5. Biztos vagyok benne, hogy méltó maradsz arra, hogy sokunk egyik, ha nem egyetlen példaképe légy!
    Ezt az eredményt már nem bírtam szó nélkül hagyni én sem. GRATULÁLOK HOZZÁ!
    Köszönöm a magam és sok társam nevében, hogy ilyen közvetlen vagy és a bejegyzéseiddel támogatsz minket.Megmutatod, hova is tudunk fejlődni.
    Nekem a legjobban a fegyelmezettséged és a mentális hozzáállásod tetszik.
    Nagyon sokat tanulok ezen a téren tőled.
    Tudod olyan mint ha melletted ülhetnék a kereskedés közben :-)
    Ha szabad ilyet arra biztatnálak minél többször oszd meg a véleményed és meglátásaid, ha csak pár szóban is.

    Üdvözlettel:
    Zoltán

    VálaszTörlés
  6. "Ne akarj sokat keresni és akkor fogsz a legtöbbet zsebre tenni!" Erre az idézetre lettem figyelmes. Nagy igazság!
    http://www.chartok.hu

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok :)

    Nemrég érkeztem haza és csak most tudok reagálni a kedves megjegyzéseitekre.

    Ma amúgy fontos dolgokat intéztem, voltam a Strategonnál és a BP Forexnél is, mindkét helyen rendkívül készségesek voltak, jókat beszélgettünk az eredményekről, a lehetőségekről és mindkét helyen széles mosollyal adták át a tőkeszámlám hitelesített részletes tranzakció jelentését (minden kötés rajta van), valamint a hitelesített ügyfélszámla összegzés jelentését.

    Kedves Stoploss!

    Olyan megjegyzést írtál, amit nem elég egyszer-kétszer elolvasni. Akkora szeretet, tisztelet árad belőle, mely elképesztő töltést ad nekem! Amikor szorgalmasan írom a blogot, sok energiát fordítok arra, hogy alapos legyek, pontos számokat közöljek, elkészítem a nagy összefoglaló táblázatot, a havi grafikonokat, bizony eszembe sem jut, hogy ez a rengeteg munka bizony nem hogy megéri, hanem ennyire busásan is kamatozni fog!

    Ti, érdeklődők, játékosok, spekulánsok, kisbefefektetők, nagybefektetők, pontosasn tudjátok, mindent, de mindent meg lehet vásárolni, de a szeretetet és a tiszteletet nem. Azt ki kell érdemelni. És ezután pedig méltónak kell lenni arra, - mely talán még több energiát igényel, - hogy viselhesd ezt a címet. Igyekszem ezután is például szolgálni, s megígérem, továbbra is önmagamat fogom adni. A gratulációdat köszönöm, elfogadom :). A későbbiekben, ahogy korábban is, néha akkor is beírok a blogba, ha éppen nem vagyok pozícióban.

    Szia Tamás!

    Nem véletlenül emeltem ki ezt a mondatot, s szerintem nem véletlenül keltette fel nem csak a Te figyelmedet, hanem többekét is.

    Zoltán, Tamás, köszönöm szépen megjegyzéseiteket, ezúton kívánok Nektek is és minden kedves Olvasómnak nagyon kellemes hétvégét:

    Chart Knight

    VálaszTörlés