2011. június 17., péntek

A piac újabb lokális minimumokat keresett és talált is

Itt a tegnapelőtti és a tegnapi napról beszélek, remélhetőleg ma már megnyugszanak a kedélyek. Két napja elkezdtem óvatos, kis méretekkel longolni, megvallom, nem vagyok nyugodt, de USA csütörtökön olyan jeleket mutatott, mely alapján azt gondoltam, eseménymentes éjszaka vár rám. Tulajdonképpen ez így is történt, de sajnos reggelre, tehát a keleti zárásra az ázsiai piacok folytatták a lejtmenetet és nem vették át az optimista tengerentúli hangulatot. Európa nem tudott megújulni, sajnos nyitás után azonnal elkezdtek esni az indexek, természetesen ez érthető, addig, amíg nem lesz megnyugtató megoldás a görög problémára, addig tarthat ez a bizonytalanság. Miközben ezt a bejegyzést írom, leszakadt az olaj, ami ismételten ad izgalmakra okot, s természetesen legnagyobb mértékben a Dow-t rántotta le, 11.930 környékére, holott éjszaka többször is átpöccintették a 12.000-es lélektani határon. Kifejezetten nehéz helyzetbe kerültem, de szerencsére a tőkéhez mérten nem nagy a pozi, s kész vagyok megvágni a mínuszt, ha még borúsabbra fordul a hangulat. Ma délután Reuters/Michigan, nagyon sok múlik azon, mit reagál a piac erre az adatra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése