2011. június 13., hétfő

Újra itthon

Tegnap este hazaérkeztem erről a meglehetősen hosszúra sikeredett utazásról. Ez a körút gyakorlatilag bővített ismétlése volt a januárinak, s az élmények hasonlóak voltak, lényegében megerősítettek abban, amit akkor tapasztaltam. Megint elszomorodott a szívem, amikor átléptük a magyar határt, sajnos nem változott a helyünk Európa térképén, bármennyire is másként szeretnénk látni ezt mindannyian. Erről a későbbiekben valószínűleg még fogok írni, illetve a webináriumon szívesen kitérek erre a témára is.

Jóllehet ma nem terveztem ünnepnap lévén kereskedést, de valahogyan kedvet kaptam hozzá és kicsit talán bátran is, meglongoltam a Dow-t. Nagyon óvatos tételekkel tettem mindezt és kitartásom, türelmem meghozta gyümölcsét, újfent sikerült növelnem a számlám egyenlegét. A számok: 12.004-ről 3 lot, 11.972-ről 1 lot, 11.948-ról 1 lot és végül 11.924-ről 1 lot. Az egészet, tehát mind a 6 lotot egyben, 11.994-en adtam el limittel, eredménye nettó +88 Dollár, s ezzel a számla jelenlegi egyenlege 8.832 USD.

Még valami, be kell pótolnom egy elmaradást, hétvégéig valószínűleg elkészítem a májusi statisztikámat, s közzéteszem azt.

4 megjegyzés:

  1. Szia,

    az első nyugatra fekvő országtól is fényévnyire vagyunk.

    Ha érdekelne a "tuti" módszer, hírlevélben megkaptam.

    VálaszTörlés
  2. Szia Igazságos Tőzsde!

    Azt kell mondjam, behozhatatlan a lemaradásunk.

    Nincs "tuti" módszer, ezt Te is tudod, de azért kíváncsi lennék, mivel hozakodnak elő :).

    Megnéztem, amit írtál a blogodon, most is egyetértek teljesen. Ami az olvasás közben megfogalmazódott bennem, a keresztbe fedezett pozíció, a rengeteg vizsgálat, a sok, különböző instrumentumban tartott vas mind-mind megosztják az ember figyelmét és ezáltal nincs tisztában a pontos pillanatnyi helyzetével. Pedig a placcon semmi sem fontosabb, mintsem az, a piacnak a pozíciónkra gyakorolt hatásainak tökéletes tudatában legyünk minden percben, akár másodpercben is.

    Üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés
  3. Szia Igazságos Tőzsde!

    Megkaptam, köszönöm szépen. Hát, öt percig bírtam nézni :). Én ilyen vagyok...

    Inkább helyette Téged olvaslak, az hasznosabb, annak van értelme.

    Kellemes hétvégét kívánok, üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés