2011. június 14., kedd

Longolgatok

Dow és olaj longra adtam a fejem három óra környékén. A fél hármas USA adatokra jól reagált a piac, a németek egész nap mentek, törték az utat a dzsungelben, ezért úgy gondoltam, csipegetek ezekből az instrumentumokból. Először WTI-t vettem, 2 lotot, 97,80-on, majd 2 lot US30-at 12.054-en, mindkettőt piaci áron, majd limittel vettem még 1 lot US30-at, 12.042-n, majd szintén US30-at, 2 lotot stop vétellel 12.064-en. Először a Dow-t adtam el limittel, mind az 5 lotot 12.072-n, majd az olajat csipettem ki 97,88-on. Szerény pluszokkal megelégedtem most is, az olajban kivettem a stop vételemet, pedig bőven 98 fölé tették, de hát most is jellemző volt rám az óvatosság, ezáltal a kevesebb, de biztosabb haszon realizálása. A Dow nettó +64 Dollárt, az olaj nettó +8 Dollárt hozott, így a számlám egyenlegét 72 USD-vel növeltem meg ezen kedd délutánon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése