2011. június 14., kedd

DAX, a húzóerő

Tegnap, amikor meglongoltam a Dow-t, már látszott, a Dax meglehetősen erős vételi oldallal bír és 7.120 felett is láthattuk. Aztán jöttek a hírek, s a pozitív tengerentúli nyitás után egyszerűen a Dow Jones nem tudott megkapaszkodni 12.000 felett és szépen lassan lemorzsolódott, majd a kereskedés végére ismét e szint környékére került, de ezúttal sem tudta ezt tartani, szinte nullában zárt. Az európai határidők, beleértve a Daxot is természetesen követték ezt a folyamatot és sajnos nem gondoltam bele logikusan, - meg hát nyugodt, pozíciómentes éjszakát szerettem volna, mégiscsak Pünkösd hétfője volt, - hogy bizony, 7.070 környéke jó beszálló ár lehet, mert az index nap közben már nagyon akart menni. Reggel ez be is bizonyosodott és semmi sem jelzi a Dax erejét jobban, mintsem az, pillanatnyilag 7.200 felett adják-veszik.

2 megjegyzés:

  1. A DAX ma még ismét eséllyel indulhat a 7345-ös szint megdöntésére, mely minden bizonnyal
    kemény dió lesz. Amennyiben 7237 elesik (nyitószint), akkor eladási hullám indulhat 6910/6950
    irányában, mely 7065 elesésével megerősítésre kerül. Támaszok 7190 és 7150, amely a korábbi gap
    szélei.
    http://www.chartok.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=63&Itemid=63

    VálaszTörlés
  2. Szia Tamás!

    Azért lássuk be a következőket. A Dax tegnap ha jól emlékszem, 7.116-ig lekóstolt. Igaz, jött este a görög hír, mely kisebbfajta eufóriát okozott a piacokon. De vegyük észre, ez a massza nagyon durva és folyik lefelé. Ma a Dax plafonjának a reggeli órákban a 7.250-et éreztem, majd miután történelmi csúcsot döntött a német Ifo-index, a mai tetőt 7.290-re tettem. Még addig sem ment fel, 7.271,3 volt a maximuma, s onnan csak esett. Nincs itt egy napos csoda, látod, Nemlosz Megszoritosz görög parlamenti képviselő már nem csak egyedül van a véleményével :).

    Nagy a csata, s nagy valószínűséggel eleshetnek a korábbi lokális mélypontok is, nézz a napos csártra.

    Ma annyira, de annyira bizonytalan, rángatós, volatilis volt a piac, hogy még akkor sem merészkedtem volna rá, ha éppen nincs a tízezer miatt hátradőlés.

    Ja, amúgy megnéztem, jó a www.chartok.hu!

    Üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés