2011. június 22., szerda

Statisztika 2011.05.

Az utazásom miatt jelentősen megkésve közlöm az előző havi statisztikát. Most, ahogy beírogattam a táblázatba a számokat, vettem észre, tulajdonképpen a hónap első harmadában kereskedtem csak, az alábbi eredményt tizenkettő nap alatt értem el.

A májust 7.371,90 Dollárral indítottam, s 8.744,51 Dollárral fejeztem be. Ez 18,62 %-os plusz. Ebben az időszakban 141,75 USD jutalékot vontak le. Ez a hónap is "szűz" maradt, nem volt bukó trade, 15 sikeres üzletet kötöttem. 

A blog alján található táblázatba a májusi szám is pirossal került be, mert elmaradt a tervemtől, mely úgy érzem, ismét távolodik tőlem, szinte elérhetetlen messzeségbe került.

Természetesen most sem hiányozhat a grafikon, mely napi bontásban mutatja a pozíciók zárása utáni, illetve az aznapi záró egyenlegeket. A hétvégék ezúttal is benne vannak.


Jó szelet kívánok Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése