2011. június 21., kedd

1000% felett

A mai estén elmondhatom magamról, 204 naptári nap alatt megtízszereztem a kezdőtőkémet. A számlálóm pillanatnyilag 9.855,67 USD-t mutat, az első trade 982,34 USD nyitóegyenleg mellett 2010. november 30-án történt meg.

Ennyit a számokról és az örömömről. Tegnap amúgy annyira elfoglalt voltam, ház körüli munkák, utazás, munkamegbeszélések, hogy egyszerűen nem lett volna időm még akkor sem kereskedni, ha szándékomban állt volna. De tudjátok, a sikeres pénteki zárás után inkább lapítottam, mint nyuszi a fűben, ilyenkor azért helyre kell tenni az embernek magát, s tisztában kell lenni az "elég" szó jelentésével.

A tegnapi kihagyott nap után reggel nézegetve a piacot, egyre hangosabban hallottam a medve szuszogását, mely délután bizony horkolásba csapott át. Volt egy kis időm négy körül, amikor várnom kellett, hát figyelmemet a piacra fordítottam, s telefonon elkezdtem meglongolni a Dow-t. Pont azután, amikor elképesztően kitépték a Daxot, gyorsan osztottam-szoroztam, s úgy gondoltam, ettől a ponttól (12.150 környéke) a Dow-nak tudnia kell felfele legalább 50 pontot. Vettem piaci áron tehát 5 lotot 12.149-en, majd stop vétellel 3 lotot 12.159-en, majd 2 lotot szintén stop vétellel 12.167-en. Amikor ez az utolsó két lot teljesült, már majdnem száz dolcsi nyerőben voltam. A limit eladásomat is bepakoltam még az elején a stop vételekkel együtt, első szándékkal 12.196-on szerettem volna eladni a csomagot.

Az első pozíció felvétele után nem sokkal már kocsiban ültem és a délutáni dugóban araszolgatva néztem, hogy is áll a helyzet. A telefonom lemerülőben volt, az olaj valahogyan nem akart menni a világgal, én meg átgondoltam, hogy mennyire jó nekem ez a kis plusz és módosítottam a limit eladásomat, majd mind a 10 lotot egyszerre eladtam 12.173-on, mellyel nettó +158 Dollárt zsákoltam. Természetesen nem sokkal, húsz perccel a pozícióim zárása után első szuszra 198-ig kapaszkodott fel az US30, tehát szépen kicsípték volna az eredeti áron is a pakkot, de sebaj, jó kis haszon volt ez így is. A múltkori USD erősödés miatt még a számlámon jóváírásra került a napokban és ma összesen 12 Dollár, így a számlálóm pillanatnyilag kerekítve 9.856 Dollárt mutat.

3 megjegyzés:

  1. Szó se róla, ez valóban extrém eredmény, annak ellenére, hogy jelentős elmaradás van a tervszámokhoz képest. Kerek 9000 dollár az elmaradás, ha a fogadás ütemtervét nézzük.
    De lehet-e így nézni valóban?
    Egész biztos, hogy nem. Már csak azért sem, mert 2 teljes hónap gyakorlatilag kiesett és az sem volt tervezett. A terv és a valóság közötti eltérés előre nem látható körülmények alakulása folytán bocsánatos módon nem számon kérhető. Láthatóan CK-t ez nem nyomasztja, az eddigi eredményre nézvést ez nem is csoda.
    Nem áll messze a valóságtól, hogy az eddigi teljesítmény egyedülálló, ha csak ezt nézzük - vagyis a kezdőtőke tízszerezését - akkor valódi reményt ad a tőzsdei kereskedőknek, hogy a határ lehet akár a csillagos ég is.
    Nem én fogom rádobni az első követ, ha jövő ilyenkorra esetleg mégsem jönne össze a százszorozás.
    Azt sem tudom, hogy lehet-e exponenciálisan növekedni 10000 dollárról 100-ra…?
    Azt viszont igen, ha ez így megy tovább, akkor ezt a nevet: CHARTKNIGHT, bizony érdemes lesz megjegyezni:)

    VálaszTörlés
  2. Az elég szó jelentése az én figyelmemet is felkeltette… bevallom, ha én ezzel komolyan foglalkoznék, telne egy időbe, mire saját magamnak is gyakorlatba tudnám ültetni az elég ! kifejezést. Bizonyára azért van sok sikertelen és becsődölt, mínuszba lesüllyedt kereskedő, mert nem ismerik ennek a fontos szónak jelentését.
    Most, ennek a blognak a segítségével úgy hiszem sokan profitálnak ezekből a hasznos tanácsokból. A sok kicsi sokra megy elavult klisé itt a legfontosabb szem előtt tartandó gondolat!
    De hogy még játsszak itt egy kicsit ezzel a már biztosan unott szóval, azt is hozzá kell tennem, hogy ez nem elég. Azaz, remélem (inkább tudom…) hogy ezzel nem fejezted be az elkezdett kemény munkát és kitartást, és továbbra is ezzel a lendülettel haladsz és gyűjtögetsz.
    Az emelkedő számláló segítségével magasabb tétekkel is tudsz kereskedni, ugyanazzal a kockázattal…
    Nos tehát, kívánok a továbbiakban is hasonló sikereket, kevesebb fejfájást és gömbölyödő számokat! Hajrá!

    VálaszTörlés
  3. Szia Laci, szia Jeune!

    Habár Laci írásában vélek felfedezni egy kis szigort a tervszámokkal kapcsolatban, ami természetesen érthető, összességében nagyon jólesett a megjegyzésetek.

    Bevallom, ma kifejezetten jó volt egy kicsit visszatekinteni, egy kicsit hátradőlni, egy kicsit fürdőzni az ezer százalék okozta sikerben. Ilyenkor eszembe jut az, bizony ezért keményen meg kellett dolgoznom, ki kellett bírni néha a kibírhatatlant is. De természetesen jóból, szépből sokkal több van, minden sikeres trade-re nagyon szívesen emlékszem vissza, de főleg a végsőkig kitartott, futtatott Daxomra, amit március elsején zártam. Örülök a 3 Dollár nyerőnek is, - hogy egy másik szélsőséget említsek, - amit a UK100 longgal kerestem, mert ezen a piacon mindent, de mindent meg kell becsülni!

    Bizony ez a szám, az ezer százalék már annyira magas, hogy - visszajelzésekből tudom, - kezdenek néhányan kételkedni benne. A kételkedőknek üzenem, ma mindkét, tehát a volt és a jelenlegi számlavezető cégemmel is egyeztettem, az eddigi kereskedéseimről egy hivatalos számlakivonatot fogok kapni, melyet mindenki a saját szemével megnézhet.

    Tudom, ez egy állomás volt, lassan tovább kell indulnom és folytatnom kell az utamat a kitűzött célom felé. De semmi kapkodás, semmi hirtelen mozdulat, idő van, a piac meg (majdnem) mindig nyitva :).

    Jó szelet kívánok Mindenkinek, üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés