2011. június 23., csütörtök

Széllel szemben

Nem is értem magamat, hogy lehet ilyen piacon longban gondolkozni... Na mindegy. Itt van ugye a ez a jó kis Bernanke nyilatkozat, itt van továbbra is ez a betonkemény 12.200-as szint a Dow-nál, hát bizony e kettő elég erősnek bizonyult ahhoz, hogy erről a szintről jól beverjék az indexet, mely ma délután öt óra körül gyakorlatilag több, mint 300 pontos zuhanás után mutat csak egy kis javulást. Nos látva a tegnap estét, egyszerűen nem értem magamat, miért nem merek shortolni, miért nem nyitottam short pozíciókat? Persze magyarázhatnám elfoglalt életemmel, a rohangálás miatti koncentráció-kieséssel, de ezzel magamat csapnám be.

Ma délután addig vártam, ameddig csak lehetett és inkább próbáltam megvenni az alját a Dow-nak és a Daxnak is. Először 2 lot Dow-t vettem piaci áron, 11.904-en, melyet limittel pakoltam ki 11.926-on, eredménye nettó +36 Dollár. Ezután először Dow-t vettem; 2 lotot piaci áron 11.926-on, 2 lotot szintén piaci áron 11.915-ön és 1 lotot limittel 11.896-on, melyet limittel adtam el 11.934-en, eredménye nettó +76 Dollár. A Dow-val párhuzamosan próbálkoztam Dax-szal is, 3 lotot vettem piaci áron 7.151-en, melyet limittel 7.155-ön raktam ki, eredménye nettó +8 Dollár. Időközben a dollárerősödés miatt jóváírt 12 dolcsit le is vették, tehát így ma a számlám egyenlege eddig 108 USD-vel nőtt, azaz 9.964-en áll.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése