2010. december 28., kedd

Csipegetek, csipegetek

Természetesen az elsőszámú célpont (Dax) mellett másra is kiterjedt ma a figyelmem. A már többször emlegetett olaj továbbra is nagyon masszív, de idén valószínűleg nem fogok benne pozit felvenni. A nap egyik nyertese eddig az arany, már délelőtt azt éreztem, lehet 1.400 felett is ma az árfolyam és lám-lám ott is van... Persze itt jogos a kérdés, akkor miért nem longoltam meg? Az aranyban, úgy mint az olajban nagy volatilitással kell számolni annak, aki kereskedni óhajt vele. A számlán lévő kis összeg még nem alkalmas arra, hogy belenyúljak. A mai nap további figyelemmel kísért instrumentuma az EUR/USD volt, többször gondolkoztam a beszálláson reggel (1.3216 környékén, majd 1.3240 alatt), de megelégedtem a Dax profittal - úgy érzem, jogosan. Utána elszállt 1.3270 fölé, nagyon szépen alakult az órás, sőt a napos csárt. Amikor visszajött 1.32 környékére, meglongoltam 1+1 lottal, az átlaguk 1.32051 volt. Ugyan elkezdték emelgetni kicsit, de bajt éreztem, hogy nem tudhat többet, így limittel kiszórtam 1.32136-on, +17 USD haszonnal. Az Eurót ezután elég durván megütötték, 1.31 alá is benézett. Inkább megint egy kis plusz és pozíció nélkül újfent lehet várni egy jó kis setupra. Nekem az a filozófiám, bármilyen kicsi nyerőt elrakni bizony nem szégyen és a no pozi, full cash újabb lehetőségek felfedezését segíti elő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése