2010. december 15., szerda

Izzadós napok

Először a Dow 2 pip-es éjszakai spreadről. Úgy látszik, véletlen volt, azóta se híre, se hamva... Beállt ismét a 4/2-es szisztéma (éjjel 4, kereskedési időben 2). Egyelőre nem csökkentik, úgy néz ki.

Hétfő délután sokat vaciláltam, mibe szálljak be, az első gondolat volt a legjobb, az EUR/USD long 1,3266-on (vasárnap éjszaka is gondolkoztam ezen a longon, csak akkor még 1,3190 körül volt), nem léptem meg sajnos, nem gondoltam, hogy ennyire elszáll. Utána már konkrétan a gombon volt a kezem kábel (GBP/USD) long 1,5778-ról, de azt sem tettem meg, nem tudom miért. Ehelyett azt az egyetlen instrumentumot, mégpedig az olajat longoltam meg, ami annak ellenére, hogy széttépték a fenti devizákat, durván gyengült a dollár, emelkedtek az indexek is, nem törte át a szintjét felfelé (89,40), szépen elkezdett lecsorogni, s bent ragadtam. Kicsit javítottam az átlagáramon, amikor az alján még vettem, s kevés alvással figyeltem éjszaka. A pozi másnap délelőtt többször is majdnem nullás lett, de nem tudtam kirakni ekkora longos pályán. Jött a délután, feltépték a Dow-t 11.500-ra és én ahelyett, hogy tudtam volna a Dow-t longolni, még mindig ebben ültem. Verítékes órák jöttek, csak nem tudott 88,91 fölé menni az olaj és én nem tudtam megnyomni a gombot, majd amikor este minden leszakadt, beraktam egy stopot 88 környékére, ha még azt a szintet is leütik, akkor nem érdekel, vigyék. Ki is sütötték a pozit még kora éjszaka, s legalább megnyugodtam, mert no pozi = tiszta fej. Ez a stop életet mentett. A veszteség bántott, de legalább kezdhettem ismét felépíteni a számlámat. A helyzet nem hagyott nyugodni, kiváram az olaj általam vélelmezett alját ma, szerdán és délután egy körül visszavettem 87,44-en. Elindult felfelé, de a shortosok a 87,60-as szinről ismét nagy intenzitással ütötték meg, nem beszélve a három óra utáni longos kicsontozásról (86,82-ig zúzták be). Sejtettem, megvolt a fordulat, s kivártam az adatokat is, szerencsém is volt, s 88,38-on összességében nyerőben kiszálltam. Ez minden volt, csak nem risk management. Nem hittem a szememnek, hogy ekkora longos pályán ez megtörténhet. Igaz, szapulhatom magamat a kockázatkelezés miatt, de mentségemre szolgál, ekkora számlán az ember mozgástere egyszerűen nulla! Összességében bejött az elképzelésem, s egyelőre hanyagolni fogom az olajat. Így a plusz 9 USD, a számlám pedig 1.371 Dolláron áll.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése