2010. december 28., kedd

Jó ritmus, szép haszon

Reggel fél nyolc óta figyeltem a piacokat, főként természetesen a Daxot. Nem tagadom, long beszállókat kerestem. Egyszer csak megindult lefelé az index, elég komolyan (emellett a Dow jól tartotta magát, s ne feledkezzünk el az S&P tegnapi teljesítményéről sem), s már-már olyan gondolatok motoszkáltak a fejemben, a Dax-nál porondra léptek az eladók? Jó, persze, ritka itt a levegő, a 7.000-es magaslaton, de mégis? Ismét nagy türelem és önmegtartóztatás kellett ahhoz, kivárjam az alját, és amikor már bizonyossá, vált, várható a hajnali massza aljáig egy visszakorrekció, meglongoltam 5 lottal 6.962,8-ról. Egy perc sem telt bele, elkezdték szépen tépni, betettem azonnal 74,8-ra a limit eladást, de sajnos nem teljesült, módosítottam 6.974,0-ra és ott elment (később tickre a limitemig bökött fel...). Ezt szeretem a legjobban, nagyon gyors volt az egész, mindössze 7 perc 40 másodpercig tartott és 63 USD-t hozott!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése