2010. december 10., péntek

Jó döntés, rossz döntés

Kezdem a rossz döntéssel. Csütörtökön éjszaka pont akkor pillantottam rá (igaz is, péntek volt már, 01:02) a Nikkei indexre, amikor megjöttek az adatok. Beszippantott a piac, meg a volatilitás... Meglongoltam a JP225-öt 2 egységgel (200 lot, náluk százasával megy, kb. annyi a margin igénye, mint 5 lot DAX-nak), mert már régóta szemezgettem azzal a ténnyel, előbb utóbb ki fog törni, s átviszi a 10.300-at. Ehhez nagymértékben hozzájárulhat, ha az USD/JPY tartósan 84 felett tanyázik, mert onnan el kell szállnia. Jóllehet limittel vettem 10.276-on, s azt hittem, jó az ár, utána még nagyon, de nagyon megütötték. Bentragadtam. Továbbá péntek, meg hétvége. Nem erről beszéltem az előző beírásomban? A mínusz nem csökkent, mélyebb szinteken beállt oldalazni az index. Tartottam. Aztán jött a reggel és a jó, de nagyon jó délelőtti gondolat, elég nagy pozival, 5 lottal egy remek setuppal, 6.982-es áron meglongoltam a DAX-ot, majd 30 pötty nyerővel 7.012-es áron eladtam. Elég gyors volt és nagyon sokat hozott, +188-at! Ezután nem csináltam semmit és este hétig vártam arra, hogy végre elmozduljon felfelé a Nikkei a 10.200-10.220-as sávból, de ezt annak ellenére nem tette meg, hogy a Dax, a Dow és társaik, valamint a fontos USD/JPY meredeken szökkent felfelé. Mi kell még, hogy elinduljon? 10.224-en limittel kiraktam 128 mínusszal. Kellett ez nekem? Most már mindegy. Panaszra azért nem lehet okom, mert így is szép lett a napom, ma +60-nal zártam. Jó hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése