2011. február 23., szerda

Csekély 1000 pont maradt az olaj longomban

Megérkezett a 100 Dolláros olajár (WTI: 99,92), minden összejött az elmút napokban ahhoz, hogy erre a kimagasló értékre emelkedjen. Már túlvagyok azon a ponton, amikor még fájt a pozícióim lezárása. Mindegy már, ez benne volt ugyan a pakliban, de hogy mindjárt az elején terítékre kerül, azt nem gondoltam volna.

Evezzünk más vizekre. Végre léptem valamit ezen a kis számlán, elkezdtem meglongolni a Dax-ot, az első vételeket 7.200 felett ejtettem meg, de sikerült 7.150,3-on is az indexre szert tennem. Holnapra kiderül, jó gondolat volt-e, egyelőre lefele mutat a világ, de két nap alatt a Dax-ot 300 ponttal hozták lejjebb és ez inkább vételre, mint eladásra inspirált.

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok az eddig elért eredményeidhez:-)

    VálaszTörlés
  2. Szia Jeune!

    Köszönöm szépen az elismerő szavakat. Azért ezt az olaj longot - utólag visszagondolva, - tarthattam volna, ha már öt napot ültem benne. Ekkora magaslatokba és ilyen intenzitással még nem téptek ki olyan instrumentumot, melyben benne voltam és órákkal azelőtt szálltam ki, amikor indult a műsor...

    Hozzáteszem, ilyen brutális volatilitást talán még nem is láttam, röpködtek a 100 pontok (1 USD) le és fel is percek alatt :)

    Üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés