2011. február 13., vasárnap

Statisztika 2011.01.

Kicsit megkésve, de itt van a januári statisztikám. Nagyon úsztam az utóbbi hetekben, de lassan utolérem magamat.

A hónapot és egyben az Új Évet 1.680,45 USD-vel indítottam, melyet hó végére 2.625,82 USD-re tornásztam fel. Ez 56%-os plusz. Januárban több jutalékot vontak le, mint decemberben, egészen pontosan 197,34 Dollárt. Ebben az időszakban is pont 27-szer kereskedtem, ebből 2 trade volt veszteséges. Erre a hónapra is jellemző volt a megfontoltság, óvatosság, pozíciók nyitásának halogatása szinte a végtelenségig. Az elmúlt napokban azon gondolkoztam, hol van az az érték az egyenlegben, amikor kicsit bátrabb leszek, s bizony ez még odébb van, addig gyűjtögetnem kell, hogy diverzifikálni tudjak.

A blog alján lévő táblázatba a januári szám is pirossal került be, mert elmaradt a tervemtől, amit - őszintén szólva, - szinte képtelenség teljesíteni, hozzáteszem, egyelőre.

Most jöjjön a grafikon, mely napi bontásban mutatja a pozíciók zárása utáni, illetve az aznapi záró egyenlegeket. Belevettem a hétvégéket ezúttal is.



Jó szelet kívánok Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése