2011. február 10., csütörtök

Dax short

Először a tegnap estéről. Bent volt a limit vételem Dow-ra 12.194-en 4 lot és érthetetlen módon kivettem, majd végignéztem, hogy szökken egészen a 12.250-es szintig. Bevallom, utólag visszagondolva, akkora oldalazós pálya volt tegnap, semmi keresnivalóm nem volt rajta és úgy éreztem, hajlik a déli irányba. Ma reggel héttől vizslattam a placcot és leszögeztem magamban, ma el kell indulni kicsit lefelé mindennek. Nehezen vettem rá magamat, de limittel eladtam 4 lot Daxot 7.318-on és betettem a limit vételt (precízen) 7.293-ra (90-nél van most a figura). Mindezt telefonon eszközöltem, majd bekapcsoltam a gépet, bejöttek a grafikonok, megijedtem, hogy felkapják és rányomtam piacin, lezártam a pozíciót 7.305,8-on. Természetesen, ahogy a Nagy Könyvben le van írva, szépen beesett 7.290 alá a Dax. Igaz, nyerőt tettem el, nem vállaltam kockázatot, de ennyi azért belefért volna, mégha akkora rettenetesen nagyon longos is a pálya... Minden kis pénzt, minden 5-10-20-50 dolcsit nagyon megbecsülök, így tettem most is! Ezzel a shorttal nettó +56 USD-t zsákoltam, a számla pillanatnyi egyenlege 2.806 Dollár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése