2011. február 11., péntek

3 USD

Megtréfált ma a piac, s ezzel még enyhén fogalmaztam :). Az első gondolat volt a jó, miszerint a franciákat (F40) szerettem volna megshortolni úgy 4.080 környékéről. A piac viszont megvette szépen a nyitás utáni leöntést, főleg - mint azt említettem volt, - az angolok, s úgy gondoltam, inkább longolok, mert végül is bikapiac van, nagy baj nem lehet. Fel is tették 6.020-ra a UK100-at rögtön, el is gondolkoztam a kiszállón, de már korábban megírtam, 30 a célár, oda vártam. Sajnos nem adtam el, ezután megütötték, ahogy lenni szokott és végignéztem az egészet. Az alján már felmerült bennem Dax long 7.290 környékén, de úgy gondoltam, nem higítok, s nem feszítem túl magamat. Szerencsére szokásukhoz híven visszatettek mindent a tetejére, de annyit vaciláltak az angolok 6.016 környékén, hogy jobbnak láttam zárni a pozíciót nettó +3 Dollárral. Igaz, ezután felment ismét 20-ig, de ne feledjük el, nagy mínuszból jöttem vissza és eközben emelkedett az index közel 50 pontot, ezt is figyelembe kellett vennem. Amatőrnek akkor gondolnám a kiszállót, ha egyértelmű felfele menet közben, amikor nullás, nyomok rá. Így, mivel ellenálláshoz érkezett, ki kellett pakolnom, de van egy másik ok is, miért vagyok pozíció nélkül: délután Michigan. Ha tetszik a piacnak, az angolok fognak legjobban elszállni, állítom. Ha így van, lehet, visszaszállok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése