2011. február 8., kedd

Forever long

Megvallom, most már tényleg neheztelek magamra... Egyszerűen nem értem, miért hezitálok ennyit pozíció nyitás előtt. Persze, persze, visszarázódni, elért eredmények, de hát amikor ordít a long, sőt, le is jön a várt szintre, miért tétovázok? Szimplán indexekkel kellett volna csak foglalkozni, erre belepiszkáltam másba is. Már tegnap este későn lejött a Dow az általam várt értékre, 12.140-ig, ami - ma kiderült - a legjobb longbeszálló volt az elmúlt 24 órában. Nyugodan akartam aludni :). Reggel ott volt tálcán a 7.275-ös Dax, nem kellett... Mivel tegnap foglalkoztam az olajjal, gondoltam, ma sem ártana egy kicsit jobban belemélyedni. Azt valószínűsítettem, lehozzák 86-ig, s miután megtörtént, utána átgondoltam, mit tehetnek vele, s betettem 86,02-re a limit vételemet (4 lot). Elindult felfelé, s amikor visszakanyarodott, lejjebb tettem a limit vételemet, 85,76-ra. Ez első gondolat volt a jó, mert nem ütötték az előző mélypont, 85,85 alá és ennélfogva meg is tépték, sőt, utána még 88,08-ra is feltették. Erről is lemaradtam (mintha már írtam volna ilyet :) ). Eközben az aranyat elég rendesen megrántották, s úgy gondoltam, beszállok. Közben Dax longot is nyomtam, majd most este ismét egy arany longot. Mindhárom trade nyerséges volt, a pontos számok; Dax long 4 lot 7.295 - 7.304 (nettó +38 USD), arany long 4 lot 1.364,5 - 1.365,0 (nettó +9 USD) és még egy arany long 4 lottal 1.364,0 - 1.364,6-ig nettó +13 USD-t hozva. Így a mai nap nettó +60 Dollárt hozott, de megint "telefonos" nap volt, iPhone-on kötöttem minden számlára üzletet.

A fentiekből látszik, nyúlfarknyi pozíciókat mertem csak vállalni, az igazi nagy durranást (olaj) elbaltáztam. Csipegetek itt, ahelyett, hogy végre kitartanék hosszasan egy jó long pozíciót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése