2011. február 7., hétfő

Első februári trade

Nem kapkodtam el. Egy kicsit a délelőttről. Bármennyire is szerettem volna a mai napot kizárólag a monitor előtt tölteni, s átszellemülten beleolvadni a piac vérkeringésébe, sajnos nem tehettem meg. Az egész napom be volt osztva reggeltől estig, sok helyre kellett rohangálnom a másik munka miatt. Azért reggel valamelyest csúsztattam, s igyekeztem kiemelt figyelmet szentelni az európai nyitásnak. Amit biztosan tudtam, shortnak helye nincs, tehát longbeszállókon gondolkoztam. Bizony, felsorolhatatlanul sokszor szerettem volna meglongolni 7.240-ig a Dax-ot, de nem mertem megtenni. Utána még egy pálya volt benne, 62-től 80-ig, na ezt sem léptem meg. Ok, a délelőtt ugrott, hát startra készen álltam a Dow meglongolására. még limit vételt is benyomtam 12-re, de sajnos már oda nem jött le, ezután számtalanszor megtehettem volna a 20-25-ös szintig, mégis tétován bámultam az eseményeket. Ugyanis arra gondoltam, ha Európát ennyire megtépték, akkor a Dow tudhat akár 12.150-et. Többet tudott már eddig is. Igaz, ezeket már telefonon néztem, de egyáltalán nem jelent okot, magyarázatot a tehetetlenségemre. Miért is ez a rendkívüli óvatosság? Tehettem fel magamnak a kérdést. Azért, mert eddig szép eredményt értem el és ösztönösen vigyázok rá. Na de azért este megtörtem a jeget, nagy merészséggel 4 lottal olajat longoltam limit vétellel 87,50-ről és limittel ki is szórtam 87,68-on. Bő hat perc volt a sztori, úgyhogy nem igazán izgatott fel :). Ebben a hónapban először kereskedtem, ez a trade nettó +64 USD-t hozott, ezzel a számlám egyenlege 2.690 Dollár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése