2011. szeptember 30., péntek

Back to Business

Függöny fel, jön a második felvonás.

Szeptember végén, amikor "Még nyílnak a völgyben a kerti virágok...", amikor még azt mondhatom, ma is úsztam a Balatonban, mert a levegő és a víz hőmérséklete szinte meghazudtolja a naptárt, bizony lassan elérkezettnek látom az időt, hogy újra aktív legyek és újra "boldogítsam" kedves Olvasóimat, akik az augusztusi ígéretem miatt talán nem gondolnak már annyira szavatartó embernek, valószínűleg kissé neheztelnek is rám, de hallgatásom ebben a gyönyörűen napos szeptemberben, ahol a természet hívogat és az egészséges, nyugodt életmód magába szippant, talán bocsánatos bűn.

Amint látjátok, igyekeztem megújítani a blogot, pár dolgot eltüntettem róla és vannak új blokkok is, remélem, elnyerik a tetszéseteket.

Egy kicsit a piacról. Azért nem maradtam most sem tájékozatlan, annyi a véleményem most pár szóban, nagyon nagy a volatilitás, igazi paradicsom egy daytradernek. Aki nem szeret hosszú ideig poziban lenni, annak kifejezetten jó időszak ez, ha nem jött be a meglátás, azonnal lehet fordulni, akár naponta többször is. Nagyon nehéz pálya, igazán embert próbáló, de ha valaki ráérez, s elkap egy jó napot, kétszámjegyű százalékot zsebelhet be gond nélkül akár kis pozícióméretekkel is.

Még mindig short van, egy oldalazós szakaszban vagyunk, ismét lepattantunk a tetejéről. Már most azt ki merem jelenteni, amennyiben a Dax ismét lemegy 5.000 alá, negyedszerre már nincs menekvés, törni fogja a 4.970-et és akkor a következő megálló a válság mélypontja lehet. Ez régi megfigyelésem, negyedszerre mese nincs, törik a szint. Ezért az elkövetkező időben majd mindent megtesznek azért, hogy ötössel kezdődjön a DE30, a longosok valószínűleg foggal-körömmel ragaszkodnak majd hozzá. Figyeljetek a Daxra ezután is, nagyon jó előrejelző, iránymutató. Ha ez megtörténik, akkor a Dow is búcsút mondhat a 10.000-nek, s lehetne folytatni a sort, melynek végén a Forintunk van, az Euróval szemben csodálkoznék, ha 300 alatt tudna maradni. Ezek tények, lelkileg készüljön fel rá mindenki.

Az október vízválasztó lesz, nagyon fontos hónap elé nézünk!

A piacról alkotott véleményem után egy kicsit az eltelt hónapról írnék.

Még szeptember első napjaiban felkerestem személyesen Jegenye barátomat és gratuláltam neki egy liter Johnnie Walker whiskey társaságában; a fogadást megnyerte. Azt mondta, nem romlik meg... Azóta magától értetődően már megitták az egészségemre :). Természetes velejárója egy ilyen találkozásnak az aktuális piaci helyzet megtárgyalása mellett a velem történtek elemzése is.

Eddig sem volt szándékomban feladni a mi kis meccsünket s ezután sem szeretném, ennélfogva köttetett egy új fogadás, melyben kicsit benne van a folytatólagosság. A kereskedést onnan folytathatom, ahol július végén a számlám állt, s ha megdupláztam, köteles vagyok a felét visszautalni, tehát az eredeti összeggel folytatni tovább a menetelést a kitűzött cél, a százezer Dollár felé. Ha sikerül, akkor az eredeti fogadásban megígért vacsora lesz a jutalmam.

Történt más is a napokban, ami nem kimondottan tett boldoggá. Csak egy linket szúrok be, ha gondoljátok, nézzétek meg, s mindenki tegye oda a történetet, ahova gondolja. Hát ilyen világ ez kérem...

Végül visszatérve a megújult formára. Egy kis közvélemény kutatást kezdtem, mely alapján tíz nap múlva döntök, megtartom-e ezt az új színvilágot, vagy előveszem ismét a régit.

Köszönöm a sok biztatást ezúton is, eszem ágában sincs feladni. Ami nem pusztít el, megerősít, eddig az életben akármekkora pofont is kaptam, mindig felálltam, most sem történt másként.

Jövő hétfőn egyelőre elkezdem a tippeket osztani és megnézem, mennyire működik mindez. Minden meglátásnál ott lesz az óra perc is, hogy mikor lépném meg. A későbbiekben megpróbálom ezt az információt dinamikussá tenni, amennyiben sikeres lesz ez a kezdeményezésem.

Kellemes hétvégét kívánok Mindenkinek, használjátok ki még ezt a remek időt!

Maradok továbbra is Tisztelettel:

Chart Knight

9 megjegyzés:

  1. szia ChartKnight!
    udv a fedelzeten a pihenes utan! ezuton is letennem voksomat az uj dizajn mellett, meg inkabb erzekeltetni tudtad, valami mas lett. ha az ember egy pofon utan fel tud allni, es kepes valtoztatni bizonyos dolgokon, mar nyert is...

    kivancsian varom a 'tipp' rovatodat.

    tovabbra is maradok hu olvasod:

    eh15

    VálaszTörlés
  2. Szia Chartknight!

    Továbbra is hiszünk benned, nagyon várom majd a konkrét tippeket a 10 fontos instrumentumnál.

    Említetted, hogy láttál egy linket, ami nem tett boldoggá:
    Nos, nem akarok személyeskedni velük kapcsolatban,csak név nélkül annyit mondanék róluk,hogy éppen előfizettem , de kérdéses nagyon, hogy tovább folytatom-e náluk, szerintem te jobb vagy. Minden elismerésem, hogy így megosztod a javaslataidat, mikor mások feleannyit sem érő tudással kérnek el sokkal többet pl. 1 tanfolyamra, amely kérdéses, hogy visszahozza-e az árát.
    Szóval szurkolunk neked, nem szabad feladni, jó vagy, csak kicsit óvatosabban, stopokkal, "nem kell az 1. héten megszázszorozni a pénzt".
    Én arra is gondolok, hogy ha pénzt nem is kérsz, de ha nagyon jó leszel, akkor működhet egy úgynevezett becsületkassza, ahová a nyereségből küldhetünk neked önkéntes alapon, ha valaki sokat nyert.

    Sok sikert, üdv: Zoli

    VálaszTörlés
  3. Szia ChartKnight! En mar az elozoekben is folyamatosan olvastalak (kb aprilistol, akkora bukkantam ra a blogodra), es nagyon szoritottam.
    Iszonyatosan varom az uj felvonast! Sok sikert!

    VálaszTörlés
  4. Hello CK,

    A blogban levő linket nem tudom miért nehezményezed, igyekeztem tárgyilagos maradni.
    Bántani nem akartalak, tehetségedet elismerem, de a véleményem most is az, hogy elkapott a hév és nem tartottad be a saját szabályaidat (nem feltétlenül a stop megadására gondolok.)

    Sok sikert a folytatáshoz!

    Üdv,
    Szabolcs

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok, OK, picit elkapott engem is a hév, én sem akarom bántani őket, alapjában véve rendesek( Charknight-ot akartam ezzel vígasztalni kicsit ) de úgy általában mondom a Forex piacra, hogy azért nem olyan egyszerű az egész, és sok helyen tényleg nem kevés pénzt kérnek el olyanért, amely bizonytalan, hogy mennyire működik majd jól.

    Minden jót, üdv: Zoli

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!

    Meglehetősen gyorsan reagáltatok, köszönöm a kedves fogadtatást, nagyon jólesett!

    Egész komoly továbbá, hogy ripsz-ropsz pár nap alatt lett még négy követőm. Köszöntelek Titeket is az olvasóim között.

    Nos kedves "Sporttársak", az írásokból látom, felfokozott érdeklődést mutattok a Napi tipp rovat iránt. Ez teljesen érthető, megpróbálok megfelelni az elvárásoknak. De annyit el kell mondanom, pénteken kísérletezgettem a beírásokkal, meg ma éjszaka, hát roppant nehéz így, mert olyannyira brutálisan vola a piac, hogy bármelyik másodpercben "bajt" szimatolhatok és azonnal kipattanhatok az egészből.

    Pénteken is így volt, mikor éreztem, most nem jó a meglátás, már azonnal zártam volna (hiába lett utána brutálisan jó a pozi, előbb még megtépték 11.140 környékére), mint ahogy ma éjszaka, illetve lehet, még rápakoltam volna a Dow-ra 10.900 felett 1, esetleg 2 lotot, s nem zárom stoppal ki. A céláram, a 10.758 nem teljesült volna, de már egészséges plusszal lehetett volna zárni akár 800 körül. A Daxra jó volt a megérzés, azt vízionáltam, ha esik, 5.350-ig eshet, erre bőven 5.300 alá tuszkolták le reggel nyolc után, a Dow limit eladások (10.960, 10.980, 11.000) is egy kövér körre elegendőnek bizonyultak volna. Ez utóbbi már délutáni játék lett volna. Szóval nem könnyű így, erre ki fogok valami direktebbet, valami azonnalit.

    Jóllehet 10 instrumentum van fent, de az ezüstöt biztosan hanyagolni fogom, mert elképesztő mozgásra képes, az EUR/CHF-ben nem nagyon látok fantáziát. Majd tisztul a kép itt is, mint a dizájn esetében :).

    Zoli, nincs semmi gond az első beírásoddal, hidd el, nem szorul magyarázatra :). Gondolom, Te is (ahogy én is) elolvasás és értelmezés után tettél észrevételt.

    Szabi, hogy mi miért történt, amit a lehető legrészletesebben amúgy le is írtam, hogy tanuljon belőle mindenki. De most már szeretném hanyagolni a témát, mert ELŐRE akarok és fogok is nézni.

    Tudod, mindenkinek, aki megkeresett korábban, azt mondtam: ezen a pályán a múltbeli események nem garanciák a jövőre nézve. Most, egy komoly pofon után ugyanezt mondom. Remélem érted, mire gondolok. Mi együtt toljuk a bringát, nem is feltételeztem rólad hogy bántó szándékkal írtál, én mindenesetre a helyedben azt a mondatot kihagytam volna, de ez az én véleményem.

    Jó szelet a placcon mindenkinek, s ne felejtsetek el jó shortbeszállókat keresgélni!

    Üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés
  7. Sok sikert CK!
    AZ erő legyen veled:)
    Maradok hű olvasód!

    VálaszTörlés
  8. Szia Menyus!

    Köszönöm szépen, viszont kívánom!

    Az irány legyen veled :)

    Üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés