2013. április 15., hétfő

Harmadik, s egyben utolsó nekirugaszkodás következik. Induló tőke: 968 USD

Múlt hétfőn kereken 1.000 USD-t utaltam el, melyet a szokásos 32 Dollár költség levonása után már pénteken jóvá is írtak a tőkeszámlámon.

Mint ahogy korábban erre kitértem, nem tervezek több nekifutást, az utolsó felvonás következik, ennélfogva jól kell sáfárkodnom ezzel a kis összeggel.

Péntektől hétfőig, három napon keresztül láthattátok a 0 Dollárt a megannyi piros számmal együtt, hát most letöröltem, elég volt ebből. Aki kíváncsi volt rá, megnézhette, csemegézhetett, de remélem, ilyen csúnyát itt, ezen a blogon már nem tapasztalunk meg...

A számlálót tehát azonnal frissítem, mint ahogy a kötéslistát is, - amelyet újra a megszokott 5 kötésre rövidítek, - de az első trade-et nagyon meg fogom gondolni, nem kapkodom el a pozíciónyitást.

Jó szelet kívánok a placcon Mindenkinek!

Tisztelettel:

Chart Knight

2 megjegyzés:

  1. Szia Jozsó!

    Elindultam a cél felé, jelentem :).

    Ha eljön az idő, majd rálépek a gázra. Most még tojásokon lépdelek.

    Üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés