2013. január 4., péntek

Trendi mozgások

Nem sokat vártam előzetesen a csütörtöktől index fronton, eléggé fantáziamentes nap van mögöttünk. Délutánig nem is nyúltam a piachoz, majd a shortot erőltettem, azt is csak akkor, amikor már elérte a Dow az előző napi záróárat és kicsit elkezdett visszafele csorogni. Hát, épp hogy ki tudtam belőle ugrani minimális plusszal. Utána már ezen a kis számlán nem kereskedtem, pedig jól éreztem, hogy be fogják ütni a FED decemberi jegyzőkönyvének közzététele után.

Tegnap egyébként volt jól kereskedhető instrumentum, többek között az EUR/USD. Ma végignézve az idei napokat, könyvekbe illő szabályos shortot mutatott be és ha valaki szerdán hajnalban még a tetején elcsípett egy jó beszállót, 300 kövér pontocska üthette ma a markát. Természetesen jó volt még a kábel is, a Dollár markáns erősödése szépen gyarapíthatta az aktív forex traderek táborát. Szükséges még itt megemlítenem az USD/JPY-t, mely folytatta a tavaly októberben megkezdett menetelését, ami egészen elképesztő így visszanézve, s nem tudjuk, hol lesz az első komolyabb megálló.

A tegnapi nap oldalalzásából (nem igazán szeretne korrigálni a piac) nem tanulva, ma újra shortokra adtam a fejemet. A Daxnál tisztább volt a helyzet, számítottam arra, hogy leviszik 7.730 környékére, igaz ott vissza is kellett vennem a pozit, a Dow shortomat pedig óriási mákkal zártam fél háromkor, adat érkezés után kilenc másodperccel, tickre csak addig ment le az index, ahol bent voltam limit vétellel. A Daxban ma sem nagyon volt fantázia, a Dow pedig nagy csapkodások, kilengések árán találta meg az utat felfelé, de elég bizonytalannak érzem továbbra is a mozgását.

A mai nap "húzóembere" a UK100 volt, az angolok már adat előtt mit sem törődve az általános hangulattal "daxos" longot mutattak be, melynek következtében ma is új lokális csúcsot értek el. Sajnos sokat tétováztam, hol szálljak be, de nem bánom, hogy kihagytam, örülnöm kell a szerencsés US30 zárásnak, továbbá péntek van.

Volt ma alaposan megütött instrumentum is, személy szerint nem gondoltam volna, hogy az arany és az ezüst két nap alatt ekkorát zakózik, legutóbb augusztusban kaphattuk meg őket ennyire olcsón. Pár órája azonban javult a helyzet, melyre az adat utáni dollárgyengülés is rásegített.

Az elmúlt napok alapján az indexekkel kapcsolatban az az érzésem, lehet ezekben a magasságokban bármennyi (logikus) eladó, egyszerűen trendel felfele minden, semmi sem számít, pedig a Dow mozgásából egyértelműen kikövetkeztethető a hajlam az esésre. Ha ma zárásra nem ütik meg valamilyen oknál fogva USÁ-t, akkor jövő héten minden bizonnyal újabb lokális csúcsokat láthatunk Ázsiában, Európában és Amerikában is. Azt kell mondjam, még mindig kockázatos a short.

Kellemes hétvégét kívánok Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése