2011. május 6., péntek

Az olaj ma délelőtt ott folytatta, ahol tegnap abbahagyta

A WTI ma is minden elképzelésemet felülmúlóan esett eddig, s még a 96,50-es szint sem tudta megállítani ezt a hatalmas zakót, eddig egészen 94,60-ig merészkedett le. Itt már megjelentek a vevők, s most konszolidálódni látszik az árfolyama 96 Dollár körül. Csak emlékeztetésképpen, a hét elején, hétfőn a WTI a 115 Dollárt ostromolta. Nem telt bele négy nap sem, s 20 Dollárt, azaz 2.000 pontot jött le!

Visszakanyarodva kicsit a pár perccel éjfél utáni olaj long zárásomra, hát éreztem, meg kell tennem, mert itt bármi megtörténhet, az első olyan jelre, mely az eladók komoly jelenlétét mutatta, habozás nélkül két másodperc alatt szerencsésen kipakoltam a csomagot.

Ma több gondolatom is volt pozíció nyitására, nem fogjátok elhinni, short, méghozzá olaj 98,80-ról, majd a tegnapi mélypontja, a 98,23 leütése után, de valahogyan mégsem léptem meg, nem volt bátorságom hozzá, ugyanis pont ekkor tépték hirtelen ki az EUR/USD-t. Aranyat is szerettem volna 1.483-ról, pedig ezután szépen, tisztán ereszkedett le egészen 78-ig, hát itt is tétováztam és nem léptem. Ezután már olaj long beszállókat kerestem, 96,00-án többször betettem, majd kivettem a limit vételemet, majd 95 környékén is morfondíroztam rajta, de inkább úgy döntötttem, ezen a csapkodós, kiszámíthatatlan, kaszinós pályán nem lépek semmit. Megvárom USA nyitást, addig valószínűleg nem veszek fel pozíciót, de péntek lévén többször meggondolom, egyáltalán belenyúljak-e bármibe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése