2011. május 9., hétfő

Bátortalan DAX long

Péntek estére ugye látványosan visszakanyarodtak az indexek, továbbá az általam figylet instrumentumok közül az EUR/USD, mely két nap alatt gyakorlatilag 1,49-ről 1,43-ra esett. Tudjuk, ha csak USÁ-n múlik, ment volna péntek délután a piac, de hát a görögök ismét lehoztak mindent. Hétvégén viszont elmúltak ideiglenesen a görög problébák, vasárnap délután a jurododó már 1,4380 környékén tartózkodott. Azt vizionáltam, s említettem barátomnak, kollégámnak is, itt éjfélkor megtalálják lent az indexeket és azonnal elkezdik tépni. Ott is voltam startra készen, elsősorban Dow-t szerettem volna venni, de akkora gap-pel nyitott, hogy csak néztem ki a fejemből, a Dax talán jobb lett volna, de ott meg a 8 pipes spread és a 7.440-es ellenállása miatt gondoltam meg magamat. Ezután tovább tépték az indexeket, majd visszakanyarodtak, én meg a reggelre bíztam a pozíció nyitásomat.

Itt is többször halogattam a vételt és amikor a Daxot 7.460 fölé vitték, akkor gondoltam, beszállok. Vettem tehát 5 lotot piaci áron 7.465,8-on. Kimondottan rossz vétel volt, relatíve magas áron jutottam sajnos hozzá. Kicsit mentségemre szolgál, telefonon bűvészkedtem, dehát akkor is... Na, ezután jól le is hozták a Daxot, még rányomtam 2 lotot piaci áron, s 7.438-on sikerült is szert tennem rá. Ezt viszont remek vételként jegyezhettem. Betettem még 24-re is 2 lot limit vételt, de addig már nem jött le az index. El is indult felfelé tehát, az angolok nagyon akartak menni, a franciák meg csak esni akartak, a Daxban érthető okokból nem éreztem azt a szokásos erőt. A limit eladásom először 7.489-en volt, majd módosítottam 79-re, végül annyit tétovázott 70 környékén, hogy végül kipakoltam mind a 7 lotot 7.470-en. Ez a trade nettó +108 USD-t hozott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése