2011. május 5., csütörtök

Mégsem maradt el a mai napra tervezett DOW longom

Hát itt ma amit az olaj, ezüst, arany kapott... Ekkora olaj ütést még nem láttam, pedig már végignéztem jókora szakadásokat. Olajban öt percenként 100 pontokat röpködni látni, hát emlékezetes, az biztos, a napos grafikonon külön területet kellett bérelni, hogy elférjen a mai piros gyertya.  Az ezüsttől már megszokhattuk a határ nélküli, döbbenetes volatilitást, ma rekord méretű esést szenvedett el, még az olajnál is nagyobb arányban. Bármennyire 3.650 környékére tettem a beszállómat a longba, nem mertem hozzányúlni, bizony jócskán lejjebb is jött és lent is ragadt. Az arany is emlékezetes napot okozhatott a shortosoknak, de szerényebb mértékben esett, mint a fent említett instrumentumok.

Ebben a környezetben elszakadt a cérna az indexeknél is és nézve a szinteket, long beszállót kerestem a Dow-ban 12.520 környékén. Be is tettem a vételemet 24-re, de sajnos elsőre nem jött le addig, s rányomtam piacin, 5 lotot vettem 12.536-on. Miután megnyitottam a pozit, bezzeg lejött 18-ig :). 600-ig szerettem volna tartani, 98-ra tettem be limit eladást, de biztosabbnak láttam kiszállni az indexből inkább 12.580-on. Szépen hozott, nettó +212 Dollárt könyvelhettem el. Ezzel a számlám egyenlege lezárt trade-eket tekintve 7.997 USD-t mutatott.

Mindeközben elkezdtem olajat longolni, remélhetőleg holnap felmegy 100 Dollár fölé és ott már - biztos, ami biztos, - ki is szeretném pakolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése