2011. május 5., csütörtök

Óvatos DAX, majd WTI long

Délelőtt folyamán sajnos nem tudtam a piaccal foglalkozni, de hellyel-közzel követtem az eseményeket. Tegnap óvatosságra intettem mindenkit a longgal kapcsolatban, USA is elbizonytalanodott a tegnapi nap végére, s ennek megfelelően Európa bizony szépen le is csorgadozott ma, a Dax precízen a 7.290-es ellenállásáig.

USA nyitását megvártam, - bevallom, nehéz volt, mert már viszketett a tenyerem, hogy nyomjam a Dax longot 7.300 felett pár ponttal, - s addig is és akkor is úgy éreztem, a Dax nagyon menni akar. Egyszerűen nem hagyta magát, nem foglalkozott a megütött jenki indexekkel, járta a saját útját. Egyébként pont erről beszéltem tegnap, ezt valahogyan érezni kell, érezni kell a piac lüktetését. Volt egy kakukktojás, melyet ebben a helyzetben venni kellett. Meglongoltam tehát a DE30-at 3 lottal, melyet piaci áron vettem meg 7.325,3-on. Nem mertem többet, ezen a pályán nem vállalhatok nagyobb kockázatot. Meglátásom beigazolódott, limittel adtam el 7.355,3-on, viszonylag alacsony áron, de úgy éreztem, el kell rakni a nyereséget. Ez a trade nettó +125 Dollárt hozott.

Ezután meglehetősen sokáig Dow longon gondolkoztam, számtalanszor kivettem, majd betettem a limit vételemet 12.640 környékén, majd látva az olaj, ezüst, arany szénné ütését, inkább 600 alá tettem a limit vételeimet. Épp hogy leszúrt az index 600 alá, már majdnem nyomtam egy longot (mert a limit vételeim nem teljesültek), de hirtelen tépték fel 20-ig és elálltam a szándékomtól, melyet később már megbántam, ugyan ekkor is szándékoztam venni (12.630 környékén), de addigra már beszálltam az olajba, elhamarkodottan, 2 lottal, piaci áron 102,89-en. Ekkor a célár 103,89 volt, de a WTI jópár kellemetlen percet okozott és elálltam ettől az elképzelésemtől, úgy döntöttem, inkább limittel eladom 103,14-en. Ez a húzás nettó +42 Dollárt hozott.

A Dax long átgondolt volt, az olaj kapkodós, a Dow-ról sajnos lemaradtam, de a mai napon eddig még így is 167 Dollárral kerültem közelebb a tervemhez. Soha rosszabbat :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése