2011. május 3., kedd

Statisztika 2011.04.

Egy minden szempontból rendkívül sikeres március után jött egy kis csend, ugyanis a blog inditása óta a leghosszabb inaktív időszak döntő hányada éppen áprilisra esett, a váltás sajnos ennyi időt vett igénybe. Jó szokásomhoz híven azonban ezúttal is közlöm a havi statisztikát, melynek alapja az egyetlen egy nyereséges trade a hó végéről, az ezüst long.

Számokban kifejezve tehát az áprilist 7.152,81 Dollárral indítottam, s 7.371,90 Dollárral fejeztem be. Ez 3,06 %-os plusz. Ebben az időszakban 8,10 USD jutalékot vontak le. Ez a hónap is "szűz" maradt, nem volt bukó trade, egyből egy sikerült :).

A blog alján található táblázatba az áprilisi szám is pirossal került be, mert elmaradt a tervemtől, s míg az előző hónapban nagyon komoly lemaradást dolgoztam le, ebben a hónapban ismét jelentősen eltávolodtam a célomtól.

Természetesen a bejegyzésem elmaradhatatlan kelléke továbbra is a - most nem túl bonyolult - grafikon, mely napi bontásban mutatja a pozíciók zárása utáni, illetve az aznapi záró egyenlegeket. A hétvégék ezúttal is benne vannak.


Jó szelet kívánok Mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Ettől függetlenül is haladsz és haladsz, keményen dolgozol, nagyon büszke vagyok rád.

    Azért hónap végén majd tarts egy kis szünetet:)
    Kitartást és sok sikert kívánok a továbbiakban is!

    VálaszTörlés
  2. Szia Jeune :)

    Köszönöm elismerő szavaidat, de most azért kicsit oda kell csapnom a lovaknak, mert meglehetősen lemaradtam a tervszámaimhoz képest. Ettől függetlenül a hónap végi pihenés természetesen nem maradhat el ;).

    Üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés