2011. május 10., kedd

DOW long mára kipipálva

Már viszkető tenyérrel tettem be 3 lot limit vételt délultán fél három körül 12.730-ra. Teljesült is, azt gondoltam, ha nem hozzák le a másik vételemig az indexet, s ha eltépnék, legalább - ugyan kisebb tétellel, de - benne leszek. Nem csalódtam a forgatókönyben, le is jött az US30 menetrend szerint, s teljesült 5 lot vételem 12.706-on. Ekkor érkeztem haza, s rögtön megkerestem azokat a szinteket, ahol biztonsággal kipakolhatom még a csomagot. Az egyik szint ugye a 30-as, a másik 50 környéke. Az eredeti telefonos 706-os megbízásom célárát amúgy 748-ra tettem. Milyen érdekes, ha nem piszkálok bele a piacba, szépen teljesül az 5 lot (amúgy szülő és feltételes megbízás volt), s limittel szépen el is megy, közel kétszeres plusszal. Na mindegy, a gép előtt ülve látván, hogy átvitték a 30-at, de elbizonytalanodott kissé az index a piaci környezet hatására, úgy döntöttem, 36-ra hozom le a limit eladást, de annak esélye sem volt, hogy elmenjen nyorsan, módosítottam tehát 30-ra. Itt teljesült, tehát limittel adtam el az összegyüjtött 8 lot Dow-mat 12.730-on, mely nettó +108 Dollárral örvendeztetett meg. Ha türelmesebb vagyok, 20 pöttyel feljebb is ki tudtam volna szórni, de ismét a biztonságra törekedtem. Voltak délelőtt még vízióim mai 800-as Dow Jonesról, de annyira egyelőre nem éreztem meggyőzőnek az emelkedést, hogy kitartóbb legyek. Megint zsebben a zseton és ez a lényeg :).

3 megjegyzés:

  1. Ismét egy igen szépen sikerült nap! Őszinte elismerésem :)

    Maradok tisztelettel:
    Csaba

    VálaszTörlés
  2. Kedves Chartknight, Zoli vagyok!
    Gratulálok én is,
    írtam levelet egy együttműködésről pár napja, a konkrétumok persze még változhatnak, írjatok vissza, keressetek, hogy ti hogyan szeretnétek ezt.
    Előre is köszönöm szépen a választ!

    Skype: sakk2036
    E-mail: sakk2052 kukac gmail pont com

    VálaszTörlés
  3. Szia Csabi!

    Köszönöm szépen :). Próbálok csipegetni, halászgatni a piacról, ha van kedvem és lehetőségem rá.

    Szevasz Zoli!

    A feltételeket még egyeztetnem kell, jelentkezni fogok. Megértésedet, türelmedet addig is köszönöm.

    Üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés