2011. május 12., csütörtök

Egy zsúfolt nap délutánján telefonnal a zsebemben

A mai napom telis-tele volt programokkal reggeltől estig, úgy indultam neki, délutánig sajnos biztosan nem lesz lehetőségem kereskedni. Azért addig nem kezdődik el nálam nap, amíg nem tájékozódtam az árakról és a piaci hangulatról, s rögtön a német nyitás után azt mondottam kollégámnak volt, hát én itt már (Dax, 7.430) shortolnék. Ahogy nap közben figyeltem az eseményeket, jó volt a tipp, bizony szép kis esés kerekedett, s az indexek mellett az olaj, ezüst, arany is folytatta a tegnapi rossz szereplését. Azért itt, ebben a helyzetben tudtam, várni kell, mit lépnek a jenkik, hogy fogadják az enyhén mélyrepülésben lévő index értékeket.

Egy tárgyalás időpontának változása miatt nem tudtam aktívan figyelni USA nyitását, de azért eközben egy-egy pillanatban ránéztem az árakra. Már korábban is az volt a vízióm, itt egy kicsit megtéphetik az indexeket, s nagy bánatomra nem tudtam meglongolni a Dow-t, bármennyire is szerettem volna 12.540 környékén, illetlenség lett volna félbeszakítani emiatt a megbeszélést. Ahogy vége lett, kb. 5 körül és az autóba  ültünk, türelmet kértem társamtól, mert muszáj volt megnéznem, mi a helyzet a placcon. Nem vacakoltam sokat, szinte azonnal longoltam a Dow-t 3 lottal 12.580-ról, majd kisvártatva a Daxot is 5 lottal 7.412,5-ről, mindkettőt limittel vettem, hát persze, hogy telefonról. Úgy éreztem, kitörés előtt vannak az indexek, itt mennie kell mindennek. Elindultunk és ahogy autózás közben néztem az árakat, elégedetten nyugtáztam a poziciónyitást. Szépen növekedett a plusz, bő 10 perc után célba értünk, ekkor már a Dax a 40-es szinten volt, a Dow felment 600-ig és elérkezettnek láttam az időt, hogy zárjak. Először 3 lot Dow-t limittel adtam el 12.600-on nettó +52 Dollár plusszal, majd az 5 lot Daxot piaci áron adtam el 7.437,8-on, ennek eredménye nettó +172 Dollár.

Ezután a telefonom lemerült, fogalmam sem volt az árakról a következő órában, amíg haza nem értem. Útközben a gondolataim e témát járták körül, úgy éreztem, jó ritmusban, gyorsan, igzalommentesen remek kis eredményt értem el, ez elégedettséggel töltött el. Ugye ott volt a Dax esetében az az ominózus sokat megjáratott 7.440-es szint és vele párhuzamosan a Dow-nál a 12.600. Úgy éreztem, ismét jobb, ha egy biztonsági kiszállóval zárok, de utólag visszagondolva azért még a telefonon is megfigyelhető volt, elég dinamikusan rántották vissza a Daxot zárás előtt erre a szintre, a Dow akár továbbmehet első körben 620-ig, majd később (merészebb elképzelés szerint akár 640-650-ig).

Hazaérkezésem után aztán láttam a megtépést, nagyon, de nagyon jó hangulat kerekedett a piacon, még a legmerészebb elképzeléseimet is felülmúlva brutál feltettek mindent, most azért ki kell mondjam, nagyon sok benne maradt a pozikban, de egy cseppet sem vagyok elkeseredett, mert ma azért még így is 224 Dollárt írtam hozzá a számlám egyenlegéhez, mely jelenleg 8.744 USD-t mutat.

1 megjegyzés:

  1. Üdv Mindenkinek!

    Közel egy nap után sikerült visszaraknom ezt a bejegyzést, sajnos homokszemek kerülhettek a blogspot gépezetébe. Most este már újra be tudtam lépni és ennélfogva a számláló is pontos értéket mutat :).

    Üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés