2011. május 4., szerda

Webinárium után

Köszönöm szépen, hogy ilyen nagy számban részt vettetek a ezen a kis előadáson, ahol meg kell mondjam, remekül éreztem magamat, s ebben komoly szerepet játszott az a sok kedves és bíztató beírás is, amivel végig bátorítottatok! Azoknak pedig külön köszönet (a közönség kb. fele), akik több mint három óra eltelte után 21:10 körül még mindig kitartottak velem a hálón. Sok jó kérdést tettetek fel, igyekeztem mindegyikre válaszolni. Ha valaki bármit elfelejtett volna, vagy esetleg lemaradt valamiről, e-mailen továbbra is elér, minden kérdésre válaszolni fogok ezután is.

A vége felé már több konkrét pozícióval kapcsolatos meglátásomra voltatok kíváncsiak. Azt ugye még ott elmondtam, bele-belekukkantva egy-egy grafikonba, s ebből vállalható megállapításra jutni így beszéd közben nem nagyon lehet. Említettem többször is az USA zárás előtti utolsó fél órát. Visszanézve a csártot, nem igazán tépték vissza az indexeket, a jurododó, az olaj is szépen lecsorgott a végére, mindebből azt következtetem, holnap a bizonytalanság lesz az úr, ezért kétszer is meggondolom, pozíciót nyitok-e.

2 megjegyzés:

  1. Nos, hát miután végigolvastam az egész blogot néhány óra leforgása alatt, azon vettem magam észre, hogy elkezdtem szurkolni neked, hogy megnyerd ezt a fogadást. Aztán elérkezett az előadás napja, és nem csalódtam...Tetszik a hozzáállásod a piacokhoz, érezni lehetett az alázatot a hangodban. Remek volt ahogyan az egészet átadtad a megjelenteknek. Csak így tovább, és köszönjük szépen a remek és élvezetes előadást. És hát eljutottam odáig, hogy most már hivatalosan is a blogod követője lettem.... :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Krisztián!

    Olyan jó érzéssel olvastam soraidat, köszönöm szépen ezt a frappáns beírást! Hidd el, az ilyen megjegyzések akkora pozitív töltést és ezáltal új lendületet adnak küldetésem folytatásához, hogy azt elmondani nem tudom :).

    Köszöntelek tehát téged is az utóbbi napokban szépen bővülő követőim táborában és remélem, továbbra is hasznos bejegyzésekkel tudok szolgálni kedves olvasóimnak.

    Jó szelet a placcon Neked is, üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés