2013. május 3., péntek

Dow Jones: 15.000

Ezt is kipipálhatjuk.

Pontosan 13 héttel, azaz alig több, mint három hónappal ezelőtt új lokális csúcsra ment a Dow, átlépte a 14.000 pontos lélektani határt. Aznap boldogan adtam el egy jókora Dow pakkot 13.998-on...

Nem kellett ezután sokat várni az új történelmi csúcsra sem, melyet azóta csak újabb és újabb rekordok követtek. Gyakorlatilag nincs komolyabb korrekció, meredeken emelkedünk felfelé, s ezekben a pillanatokban pedig  már 15.000 pont felett kicsivel kereskednek az indexszel.

Már tegnap is feltettem magamban a kérdést, hogy ki mer itt venni? Miután beismertem a tévedésemet, tehát lezártam óvatos kis shortjaimat (volt Dax és Dow is), ma adat után már inkább longban gondolkoztam (- tehát én is), igaz egy kicsit megkésve, de a tegnapi napot legalább korrigáltam kicsit.

Amikor a Dax csütörtökön felmerészkedett 8.000 fölé, ellentmondást nem tűrő dinamikával mindössze fél óra alatt varrták be 7.900 alá. Talán jobban megérthető még most visszanézve is a a Dax shortom, ugyanis nem mutatott komoly erőt, a jenkik hátán kapaszkodott felfelé. Ami viszont idegesített a Dow-ban, hogy már elkezdtek fújtatni a bikák, minden helyzetből csak vették, vették a komponenseket, s egy korrekcióban ki is pattantam minimális veszteséggel minden pozimból. Tulajdonképpen a mai nap iránya már tegnap eldőlt, ma a kedvező fél hármas adatok csak olajat öntöttek a tűzre és meggyorsították a 15.000 pont elérését. A másik érdekes: egyszerűen idén pénteken nem esik USA. Vissza lehet nézni az egész évet.

A blogos számla tőkéjét kevésnek éreztem ahhoz, hogy piacra lépjek, mondhatni babusgatom a kis megszerzett pluszomat, remélem, látok a közeljövőben számomra olyan tiszta helyzetet, amit megléphetek. Idő van, hova siessek?

Kellemes hétvégét kívánok Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése