2011. március 16., szerda

A BÉT átaludta a nehéz napokat

Csak a Forintunkon láttuk a közvetett hatást, amit a nemzetközi galiba okozott, s tegnap, tegnapelőtt mindannyiunkban felmerült az a kérdés, vajon hol lenne a BUX, vagy az OTP? Azt kell mondjam, szerintem a ma reggeli nyitásra teljesen megnyugodtak a piacok és egy óvatos emelkedés kezdődött, mely nagy mértékben köszönhető USÁ-nak, ahol a pánik jelei még nyomokban sem voltak jelen az elmúlt két napban. Tehát még az is lehet, majdnem ugyanott folytatódik minden a mi kis tőzsdénken, ahol pénteken zárt.

Tegnap este még többször elment mellettem a piac, aztán egy meglehetősen rossz ritmusban végül vettem Dow-t 3 lotot 11.878-on, majd 2 lotot 11.855-ön, ezután betettem limit eladást 11.898-ra, melyet még éjszaka kicsíptek, eredménye nettó +128 USD. Hajnalban felébredtem és örömmel láttam, már el is ment a pozi, ezután betettem 3 lot limit vételt még 11.824-re, teljesült és reggel biztos, ami biztos, limittel eladtam 11.858-on, ezzel nettó +94 USD-t zsákoltam. Jóllehet tovább szerettem volna tartani, legalább a 900-as szintig, de úgy gondoltam, elég nyűglődnöm a tegnap este 6.655,3-on vásárolt 5 lot Daxommal, nagyobb kitettséget nem szerettem volna. A Dax limit eladásom eredetileg 6.712,3-on volt, de elnézve az éjszakai és a kora reggeli bizonytalanságot, továbbá a 6.660 körüli szintet, végül úgy döntöttem, inkább módosítom 6.661,3-ra. Reggel 8 előtt ismét beütötték, majd tényleg erővel elkezdték tépni, ekkor hirtelen kivettem a limit eladást és visszaállítottam az eredeti értékre, 6.712,3-ra. Aztán a 6.660-ra szépen megérkező index megállt, igaz, rövid időre, de épp elég volt ahhoz hogy elbizonytalanodjak, s visszatettem a limit eladásomat, de nagy kapkodásomban csak 1 lotot zártam le 6.661,3-on, a maradék 4-et pedig 1 ponttal feljebb, 6.662,3-on sikerült kiraknom, így a Dax longom nettó +28 USD-vel örvendeztetett meg. Türelmetlen, felettébb buta zárás lett, kár volt nézni a monitort, komolyan mondom. Este mentek a jenkik, Japán ma bőven 9.000 felett zárt, túl sokat esett tegnap a DAX, tegnap azt gondoltam, ma benne lehet simán az indexben akár +1% és igazam is lett, ez már nyitásra megvolt. Ahogy kiszálltam, pillanatok alatt búcsút intett a 6.660-as szintnek, s meg sem állt első löketre egészen 6.719-ig. Jó gondolat volt, jól belőtt limit eladási ár, ez van. Picit mentségemre szolgál, éjszaka voltam vele elég komoly mínuszban is, ezért a "ha pluszba ér eladom" cselekvés...

De sebaj, éjszaka és reggel összesen még így is 250 Dollárt zsebeltem be, s ezzel már 6.000 USD felett van a számlám egyenlege, egészen pontosan 6.068-on állok.

4 megjegyzés:

  1. ...most viszont technikailag szépen jön vissza a DAX, lefordult az órás ellenállásról. (Küldetésed nem lehetetlen,oldalamon a link)

    VálaszTörlés
  2. Szia Igazságos Tőzsde :)

    Megnéztem a blogodat, már egy-két napja észleltem átkattintást és kíváncsi voltam... Igazán megtisztelő, hogy kiraktad a linkemet az oldaladra.

    A küldetésről. Úgy érezem, ahogy haladunk előre az időben, mindig egy icipicit közelebb kerülök a célomhoz, igaz, ebben a hónapban azért nagyon odatettem magamat. Továbbra is a rövidpályás játékot favorizálom, mert nem hiszek én már semmiben, csak a gyorsan, sűrűn elrakott pénzben.

    Mókázik ma a Dax, van liftezés rendesen, teljesen jogos, azért egy-két nap alatt nem oldódnak meg ezek a gondok, a trendfordulót meg amúgy is tesztek sorozata, heves csapkodás zaja kíséri majd.

    Jó szelet kívánok, üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés
  3. A hétszerezésig jutottam el az első éles forex számlán, rövid játékokkal. A linkek között van a der forexmillioner, ő 75szörözött. Viszont a piac olykor inkább a pozícióépítésre alkalmas. (kezdek kedvet kapni a Dax-hoz, MT4 alatt CFD)

    VálaszTörlés
  4. Szia Igazságos Tőzsde!

    Valóban, a trendekben van a nagy lé, de a napi pörgős, rövid etapos trade-ek sokkal biztonságosabbak a mostani pályán, persze ez az én véleményem.

    A DAX az egyik kedvencem, a leggyakrabban adom-veszem.

    Üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés