2011. március 14., hétfő

Kamikaze éjszaka

A nagyvilágban zajlik tovább az élet. Jellemző rám, vasárnap még éjfél előtt ránézek az árakra, tizenegykor ugye nyitnak a devizapárok, s rá egy órára pedig jönnek az indexek és többek között az áruk is. Kíváncsiságból most is benéztem néhány perccel tizenegy után és ezzel el is csúsztam egy órát, mert már mozogtak az indexek is. Méghozzá lefele, de nagyon. A Nikkeit, úgy, de úgy öntötték, hogy 2 óra leforgása alatt több, mint 500 pontot zuhant, lejött egészen pontosan 9.516-ig. Olyan durva vola van, képes az index pár perc alatt 100-200 pontokat mozogni. Úgy döntöttem, ezen a kis számlán is veszek JP225-öt, ugyanis ezt már tényleg túlzásnak tartom, hát csak nem fog 6-7%-os mínuszban zárni... Longot nyomtam tehát 200 lottal (100-as egységek vannak) piaci áron 9.744-ről, majd limittel vettem még 200 lotot 9.696-on, s kipakoltam az egészet szintén limittel 9.758-on, így nettó +176 USD-t hozott a trade. Volt még eközben egy aprócska DAX longom, 2 lottal, piacin vettem 6.937,1-en (8 pipes spreaddel...), s limittel pakoltam ki 6.949,7-en nettó +24 Dollárral. Mindkettőnél jóval magasabb volt a célár, de ez a mozgás már nekem is sok, igyekeztem a lehetőségekhez képest egy jó kis pluszt gyorsan zsebrevágni.

2 megjegyzés:

  1. Dax a mai nap folyaman (a future-t beleertve), meg nem is volt 6949,7 ponton!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Philipp!

    Aki rendszeresen olvas, hozzászokhatott, meglehetősen precízen adok számot a kötéseimről. Értelmetlen lenne, ha nem a színtiszta igazat tenném itt közzé, persze elgépelhetem a számokat én is, de ellenőrzöm mindig a beírtakat.

    A 2 lot Daxot ma, 2011.03.14-én éppen 0:40:00-kor vettem piaci áron 6.937,1-en, s 1:59:59-kor pakoltam ki limittel 6.949,7-en.

    Nyugodtan utánanézhetsz, de természetesen annak is, nemcsak az 50-es szintet vitte át felfelé éjszaka (tehát mondhatni, messze nem is optimálisan szálltam ki), hanem ezután átbökte a 6.970-et, méghozzá két alkalommal is (4:05 és 7:20).

    Üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés