2011. március 17., csütörtök

Eltékozolt éjszakai DAX long

Gondoltam még lefekvés előtt ránézek iPhone-on az árakra. Amúgy telefonon azért szeretek tájékozódni, mert mindössze 15 másodpercet vesz igénybe, amíg betölt a progi. S amit láttam, az tényleg döbbenetes volt, gapekkel szakadt a Dax, közel-távol még nyomát sem láttam vevőnek. Viszonylag sokat gondolkoztam, belenyúljak-e, vagy még innen is megütnék? Úgy éreztem, 3 lottal 6.357-ről már vállalható a long, s betettem még további limit vételeket 6.290-re, 6.230-ra is 2-2 lotot. Ha most mosolyogtok (persze joggal), mert ezek tényleg pofátlan árak, akkor a tegnap reggeli 6.730 feletti érték után gondolta-e élő ember, hogy még aznap látjuk az indexet 6.330-on is? Pakoltam még be Dow limit vételt is 11.506-ra 2 lotot, de miután lezártam a 3 lot Daxomat, természetesen minden függő megbízást kitöröltem. Az első gondolatom az volt, mint éjszaka megírtam, nem igaz, hogy innen nincs 100 pont még benne felfelé akár hajnalban, akár a reggeli nyolcas megtépésnél, s először legszívesebben "elfelejtettem" volna a pozit és kellemesen szerettem volna tudomást venni arról, reggel mekkora pluszban van (pont ez történt volna), de ezen a pályán egy száz dolcsi nyerőben lévő longot inkább zártam, s az vesse rám a első követ, aki a nyakát rátette volna arra, hogy innen már csakis felfelé... :).

The Cash is King volt a kettővel ezelőtti bejegyzésem, hát folyamatosan aktuális, a legjobb partvonalról nézni az eseményeket, s ha valami remek setup ígérkezik, tiszta fejjel, s ezáltal jobb meglátással léphetünk akcióba.

Nos nemrég, ahogy elnéztem a 6.600-as Daxot, bizony elkezdtem számolni, a fenébe is, mennyi volt még benne, hát joggal voltam bosszús, de most akkor követném el a legnagyobb hibát, ha az optimálisabb kiszállóval kalkulált benne maradt pénzért mennék be a placcra, hogy engem az mindenképp megillet. Tuti, dupláját venné el a piac és napokra elbizonytalanítana. Ezért pihenőt fújok, relax van. Jó volt a megérzés ismét, elképesztő áron volt Daxom, de sebaj, nagyon sokat zsákoltam a napokban és ami a legdurvább, kizárólag longgal.

Jó szelet kívánok Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése