2011. március 1., kedd

Rekord profitot hozott a kitartott DAX long

Zártam. Nem bírtam tovább tartani már ezeket a pozíciókat, akkora plusz volt rajta. Az elmúlt napokban számtalanszor, sok-sok kritikus helyzetben vettem egy nagy levegőt és kivártam. Nem remegett meg a kezem, a türelem, a jó meglátás az irányra vonatkozóan busásan meghozta gyümölcsét. Természetesen a nagy számlán ugyanez volt, megspékelve Dow longgal is, most zártam mindent (12.290, 7.350), idei rekord plusszal. Vissza ide, a kis számlára. A limit eladásom 7.377,8-on volt bent napok óta, ezt csak akkor módosítottam, ha növeltem a lotok számát. Nem csak a kiugróan magas profit miatt szálltam ki most, elérkezett a Dow 12.300-ra, a Dax-nál meg a 7.350 egy viszonylag komolyabb megálló, tegnap zárt 7.272-n, szép pluszban van már. Úgy döntöttem, nem várok tovább, miután 50 környékére érkezett az index, alatta limittel eladtam, igaz, ezután még 7.354,8-ig felbökött.

A múlt héten összesen 10 lot DAX-ot szedtem össze a következő árakon: 1 lot 7.124-ről, 2 lot 7.150,3-ról, 2 lot 7.176-ról, 3 lot 7.204-ről és 2 lot 7.216-ról. Ezeket most délelőtt háromnegyed tízkor adtam el egyben, limittel 7.344-en. A sok kötés és a több napon át tartás közel 100 Dollárba került, de még így is nettó +2.138 USD-t hozott, így egyszerre átugrottam a 4.000 és az 5.000 Dolláros határt.

A számlám most pontosan 5.168,58 USD-t mutat, megvallom őszintén, mióta írom a blogot, erre a trade-re vagyok a legbüszkébb. Per pillanat így 526,15%-on állok.

Természetesen nincs pozíció most, szerintem a következő napokban nem is lesz, mert megérdemelt pihenés következik. Jó szelet kívánok Mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Valljuk be, azért sejthető volt..., az eddigi legjobb húzás...
    És gondoljunk csak bele. Semmi technikai kriksz kraksz, funda rizsa, mindössze a piac dinamizmusa.
    Szigorú empirizmus? Megérzés?
    Mindegy.
    Itt valami egyelőre működni látszik.
    Mindössze csak egy bajom van.
    Sosem láttam stoppokat.
    E nélkül hosszabb távon szerintem nem fog menni.Persze nem szeretnék ünneprontó lenni, a teljesítmény akkor is pokolian jó, ha megpróbálok gonoszkodni:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Laci!

    Köszönöm elismerő szavaidat, bevallom, most jól esik egy kicsit megállni, s átszellemülten sütkérezni az eddig elért eredmények fényében.

    Ehhez, hogy így zárjak, a sokat emlegetett szerencse mellett azért eltöltöttem "néhány" órát a monitor előtt és amennyire csak lehet, behatóan tanulmányoztam a DAX mozgását az utóbbi években.

    Ma a szintek mellett megálljt parancsolt az "elég" is, fél perc alatt eldöntöttem, kiszállok mindenhol mindenből. Természetesen komoly esély van arra, hogy továbbmenjen a piac, de mint látható, 50 ponttal lejjebb is visszavehettem volna már a pozíciót, de minek ugráljak? Meg hova?

    A stop-ról újfent. Kivételes helyzetben használok csak stop-ot, volt már rá példa decemberben, ott kiszórtam az olajat. Értelmező kéziszótár nélkül is tudom, mit jelent :). Tény, ritkán alkalmazom. Kifejezetten stopgyilkos időszakban vagyunk, mindent letörnek, kivesznek... Igaz, a stop életet menthet, de nagyon drága. Főleg, ha sokszor kiüt. De ezt Te pontosan tudod.

    Amúgy nem rontod el az ünnepi hangulatomat, de azt meg én tudom, hogy nem is akarod. :)

    Üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés