2011. március 21., hétfő

Esti szöszmötölés

Amint azt délelőtt megírtam, elment mellettem a piac, ennek több oka is van, muszáj volt kicsit visszavennem a túlpörgetett múlt hét után, sok egyéb dolgom is volt ma és ezért összességében nem voltam felkészülve arra, hogy vállaljak pozíciókat. Úgy érzem, - szerintem joggal, - fel kell töltődnöm mentálisan, s addig inkább jellemzően kívülről szemlélem az eseményeket. Persze azért USA nyitásra bekapcsoltam út közben a telón a progit és még így is érezhető volt, erővel viszik át a 12.000-et, de olyan gyorsan történt minden, hogy egyszerűen nem tudtam beszállni. Sebaj. Most este visszanéztem, s vettem 3 lot Dow-t 12.024-en, 48-ra vártam, de mintha elment volna belőle a szufla és kipakoltam 12.030-on nettó +10 Dollár eredménnyel. Noha ez a hétfő egy komolyan lefejhető nap volt sok longos számára, azért túlságosan nem bánom, legalább a végén csináltam valamit és igaz, hogy tíz dolcsit raktam el, de én ezt is megbecsülöm :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése