2011. március 31., csütörtök

Statisztika 2011.03.

Elképesztő hónapot tudhatok magam mögött. Rekordot döntöttem ezen a kis számlán nem csak az egy lezárt trade összegének tekintetében (+2.138 USD), hanem az addigi tőke százalékában (+70,56%) is, továbbá egy havi emelkedés szempontjából, valamint a nyereséges trade-ek aránya kapcsán.

A márciust 3.030,43 Dollárral indítottam, s 7.152,81 Dollárral fejeztem be! Ez az eddigiekhez képest kimagasló, 136,03 %-os plusz. Ebben az időszakban 272,12 USD jutalékot és 49,79 USD finanszírozási költséget vontak le. Ez a hónap is "szűz" maradt, nem volt bukó trade, de most pontosan kétszer annyi üzletet kötöttem mint februárban, szám szerint 24-et.

A blog alján található táblázatba a márciusi szám ugyan még most is pirossal került be, mert elmaradt a tervemtől, de ebben a hónapban nagyon komoly lemaradást dolgoztam le és elérhető közelségbe kerültek a tervszámok.

Természetesen most sem hiányozhat a grafikon, mely napi bontásban mutatja a pozíciók zárása utáni, illetve az aznapi záró egyenlegeket. A hétvégék ezúttal is benne vannak.


Jó szelet kívánok Mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Bravó... elképesztő... haladsz és haladsz.Emelem a kalapom:) Csak így tovább! Gratula:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Jeune!

    Köszönöm szépen elismerő szavaidat, már szomjaztam rájuk :)

    Üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés