2011. március 17., csütörtök

Mire lesz elég a mai emelkedés?

Kérdezzük sűrűn, akkor most long már, vagy még short? Elég rendesen belekaptak ugyan az indexekbe, mintha alakulna a napi chart is, de ilyenkor nem kizárt, ismét tesztelni fogják a mélypontok környékét. Persze longolgatok, mint mindig, de félve, csak rövid távra. Ma délután a jenki nyitás után már viszketett a tenyerem, hogy kicsit kereskedjek, de egyszerűen nem láttam fantáziát semmiben, eltelt egy óra és arra az elhatározásra jutottam, inkább este visszanézek. Így is lett és éppen ezidőtájt jött le a Dow 11.700 alá. Ekkor betettem a limit vételeimet (11.684 és 11.664), de úgy éreztem, megfogják 700-on, ezért gyorsan vettem 11.704-en 2 lotot és 11.710-en még 2 lotot. Rögtön be is állítottam a limit eladást 11.758-ra, ami szépen teljesült is és ezzel nettó +192 USD-vel gyarapítottam kis számlámat. Ezzel a húzással most 6.505 Dolláron állok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése