2011. március 21., hétfő

Tolakodnak a vevők

Úgy látom, ma senki sem szeretne lemaradni, úgy szárnyalnak az indexek. Reggel hétkor szokás szerint megnéztem, mi hol áll, 6.720-as Dax fogadott és 11.930-as Dow, a többi sem volt rest, az éjszaka folyamán szépen feljöttek a péntek esti lecsorgás után. Volt egy prekoncepcióm, Dax long, de annyira megtépték ugye éjszaka, túlzottnak tartottam ezt az értéket és nem mertem beszállni. Aztán nyolckor egy kicsit el is bizonytalanított a helyzet, s szépen elment mellettem a piac. Egyébként Daxba 20 alatt, 30 felett, majd a tépés után 70 környékén, s kilenc után 85 körül, Dow-ba 44-en szándékoztam beszállni. De valahogyan ilyenkor mindig jön a fáziskésés, most ülepedett le az emberben az a sok beütés, amit az elmúlt héten láttunk és nagyon elővigyázatos lesz, továbbá nem is hisz a szemének, meg jön a kérdés, itt vegyek, ilyen magasan? Nem csináltam semmit, most ki is kapcsolok, más elfoglaltságok miatt nem tudok a piaccal foglalkozni és nem szeretnék emiatt feszült napot. Igaz, túlütötték a piacokat, de ez az emelkedés, meg hogy ilyen gyorsan minden visszakerül a helyére, nekem kicsit furcsa és nehezen emészthető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése