2011. március 24., csütörtök

7000 USD fölé repítettek a DAX longok

Meglehetősen sokáig toporgott a Dax a 6.825-ös kapu előtt. Ma kinyílt és beáramlottak rajta a vevők, többek között én is. Áttört tehát a szint, s vettem 3 lotot az utolsó utáni pillanatban 6.826,8-on, majd még 3 lotot 6.839-en, mindkettőt piacin. A célár ekkor 6.900 volt, a legszívesebben kikapcsoltam volna a progit és "majd visszanézek délután"-t követtem volna el, de nem tudtam megtenni, néztem folyamatosan a mozgást. Sokat vacilált itt 50-60 között és úgy döntöttem, inkább kiszállok (ezért rossz nézni sokszor), sajnos sikerült is eladnom az egészet limittel 6.852,9-en, nettó +150 Dolláros profittal. Természetesen nagyon örülök ennek az összegnek, szép pluszt raktam el.  Utána elég sokáig néztem a pályát, morfondíroztam azon, vissza kell-e szállnom, mert általában egy támaszt ha így átszakítanak, nem 20 pontért teszik meg. 12 óra előtt aztán hirtelen azonnal kellett mindenkinek az addig téblálboló Dax, pillanatok alatt 6.880 fölé is tépték. Most már kezdett bosszantani a dolog, s addig-addig nézegettem telefonon - ha már nem szálltam be 75 környékén -, amíg rá nem nyomtam a vétel gombra. Vettem tehát 5 lotot 6.881,5-ön szintén piacin és rögtön beállítottam a limit eladást 6.913,5-re. Hát nem kellett sokáig várnom :). Eredménye: nettó +215 Dollár és ezzel átléptem a 7.000-es határt, a számlám egyenlege jelenleg 7.026 USD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése