2011. március 28., hétfő

Lábujjhegyen

Bár nem terveztem kereskedést, azért ma is rápislantottam időnként a pályára. Többször is nyithattam volna pozikat, de elhessegettem ezt a gondolatot, majd végül mégiscsak vettem óvatosan Daxot, kis tétellel (3 lot) és rossz setuppal (6.936,8). Igaz, ismét nem izgultam sokat poziban, de mégis alig vártam, hogy pluszban lezárhassam, mert elég sikamlós a placc. Limit eladást tettem be tehát 6.946,8-ra, ki is csípték, s ezzel nettó +30 Dollárt hozott ez a trade. A számlám egyenlege most 7.152 USD.

2 megjegyzés:

  1. Hello!
    Szerinted van értelme a USD/HUF vételének?

    VálaszTörlés
  2. Szia Typewriter!

    Ez a kérdés csak az első látásra egyszerű. Persze, rögtön rávágná az ember, nem is rossz gondolat, de azért van itt több tényező, ami megnehezíti a döntést.

    A HUF mostanában jó formában van, még akkor is elég keményen tartotta magát, amikor két hete szétütöttek mindent. Ha a világ araszol felfelé, mint ahogy most már nem az a kérdés, 200 alatt, vagy felette zár a Dow, hanem inkább az, meglesz-e a 12.300 vagy sem, akkor erősödik a Forint. Ha szétbontjuk a két devizát és önmagában nézzük, a HUF holnap jó eséllyel menetelhet. Az USD igaz mutat jeleket (lásd EUR/USD, vagy GBP/USD esetén) az erősödésre, de még mindig elég gyengének érzem.

    Ha az USD/HUF-ot nézzük, elég komoly szintre érkezett, ugyan visszapattanhat pár nap alatt simán 194-ig, de a trend egyértelműen lefele mutat. Csak az a kérdés, milyen időtávban gondolkozol.

    Ha bizonytalan vagy, esetleg elbizonytalanítottalak, akkor jobb, ha nem nyúlsz hozzá, az a biztos :).

    Remélem azért tudtam kicsit segíteni, üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés