2011. március 16., szerda

The Cash is King

Azt hiszem, elnézve a mai ultravola pályát, minden irányban lehetett pofára esni. Nem szándékoztam már a piachoz nyúlni, de jöttek a telefonok, hogy "Látod, mi van?" és bekapcsoltam a progit, majd a Dow-t figyeltem. Long beszállókat kerestem. Folyamatosan lejjebb tettem a limit vételeimet és a végén inkább nem nyúltam hozzá. Na persze, ezt a pályát shortolni kell, tudom, de valahogyan még bennem van a feltépéstől való félelem, mint ahogyan azt nemrég meg is tapasztalhattuk, fél óra alatt 150 pontot rántottak vissza, addig meg egy darab vevő nem volt a placcon. Az emelkedés intenzitása erősebb volt, mint a leütés, ez is érdekes. Még mindezek előtt délután öt és hat között nyomtam két aprócska longot, 5 lot Daxot 6.508 - 6.520-ig, mely nettó +72 USD-t hozott a konyhára és 2 lot Dow-t 11.686 - 11.700-ig, mely nettó +20 USD-t. Olyan a pálya, hogy nem lehet nem nézni és nem bele- belecsipegetni. Ez egyszerűen daytrade paradicsom, ezernyi lehetőséggel és nem maradsz le semmiről, percenként jönnek a kecsegtető setupok. De most már tényleg megállót fújtam, úgy érzem, kicsit túl is pörögtem és az overtrade nagyon veszélyes, mindenképp kerülendő.

A bejegyzés címe nem véletlen, legjobb a partvonalról nézni ezt az őrült mozgást, minden másodpercben előfordulhat a világban, s most főként Japánban olyan esemény, amire a kereskedő egyszerűen fel sem tud készülni, csak kapkodja a fejét és ezt kérdezi: már megint mi történt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése