2011. március 22., kedd

Fantáziamentes nap

Eddig és az indexek tekintetében. Ma már oly sokszor indítottam volna shortot, de most meg rájuk sem ismerünk a múlt heti ultra vola időszak után, itt oldalazgatnak inger hiányában sok-sok órája. Amit viszont kicsit megkülönböztetett figyelemmel kísértem ma (és meg is érte), az olaj volt. Nem tudom miért, de úgy éreztem, long beszállókat kell keresnem. Kettő óra után meg is fogták, megerősítést kaptam a tekintetben, jó lesz a meglátásom. Ennek ellenére csak akkor nyomtam rá piacin kétszer is a WTI-re, amikor áthasították a 103,40-et. Vettem tehát 2 lotot 103,50-en és további 2 lotot 103,67-en, majd limittel kiraktam 103,98-on, eredménye nettó +146 USD. Miután eladtam, gondolkoztam még a visszaszálláson 103,80 környékén, de visszafogtam magamat, mondván gyors és jó kör volt, pedig látszott, most aztán menni akar, de nagyon. Továbbra is a kis és - ha lehet - óvatos lépések taktikájával szeretném duzzasztani a számlám egyenlegét, mely most történetesen 6.661 Dollárt mutat.

2 megjegyzés:

  1. Ugyanerre jutottam én is, de mégis a DAX-ot kötögettem. Kezd "emberi" formát ölteni.

    VálaszTörlés
  2. Szia Igazságos Tőzsde :)

    Már hétfőn nézegettem az olajat, s amit tegnap szerettem volna csinálni, ma érett be. Sokszor halogattam a belépést, szerintem eléggé megkésve tettem meg, talán emiatt dupla mérettel. Nagyon gyors volt a lefutása, még izgulni sem kezdtem el. Valójában ezeket szeretem, elkapni egy jó hullámot és meglovagolni. A trade megvolt, program off, s holnap is lesz egy nap. Mindazonáltal meggyőződésem, tud ez az olaj többet is, akár még ma...

    Az indexekről tegnap, sőt péntek óta nem változott a véleményem, túl hirtelen kapták őket elég komolyan vissza, nem épült fel a vételi könyv, továbbra is törékenynek tartom a longot, beszállni nem nagyon merek.

    Üdvözlettel:

    Chart Knight

    VálaszTörlés