2011. március 12., szombat

Statisztika 2011.02.

Ismét nem kapkodtam el közzétenni a havi, jelen esetben a februári statisztikámat, de talán nem meglepő, mert jócskán voltak bejegyzés nélküli napok az utóbbi héten.

A februárt 2.625,82 Dollárral indítottam, s 3.030,43 Dollárral fejeztem be. Ez az eddigiekhez képest jóval szerényebb, 15,4%-os plusz. Ebben az időszakban 146,77 USD jutalékot és 48,47 USD finanszírozási költséget vontak le. Számomra van egy érdekessége az év második havának, mely "szűz" hónapként vonul be a blogom történetébe, ugyanis nem volt veszteséges trade. Az igazsághoz viszont hozzátartozik, mindössze 12-szer kereskedtem. Egy hosszú utazás után voltam, s a hónap elején túlóvatoskodtam a kereskedést, mondhatni lassabban vettem fel a ritmust, amit nem is bánok, mert teljesen fel kellett töltődnöm ahhoz, hogy folytassam az utamat a kitűzött célom felé.

A blog alján található táblázatba a februári szám is pirossal került be, mert elmaradt a tervemtől, s ilyenkor joggal érzi az ember, borzalmasan magasan van az a bizonyos léc.

Természetesen most sem hiányozhat a grafikon, mely napi bontásban mutatja a pozíciók zárása utáni, illetve az aznapi záró egyenlegeket. A hétvégék ezúttal is benne vannak.


Jó szelet kívánok Mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Gratula a bukómentes hónaphoz! Az ismételt piros szám ne zavarjon, bőven lesz még idő a szépítésre.

    Sikeres tradeket a továbbiakban is!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Gereben!

    Tetszett kellemes jegyzeted, rendben, meglehet, nem lehetetlen tervemnek megfelelnem.

    Kereskedj, s nyerj eleget :).

    Chart Knight

    VálaszTörlés