2011. július 21., csütörtök

Eufórikus DAX long zárás

Sok minden kavarog a fejemben most. Az elmúlt két hétben amit kaptam, az szinte feldolgozhatatlan. Oroszlánként küzdöttem, sokszor már erőn felül tartottam ki, egyszer sem remegett meg a kezem, mindig hittem a meglátásomban, bár mindent, de mindent bevetett a piac, mégsem hátráltam meg és végül bebizonyosodott az igazam. Kedves barátom, kollégám említi sokszor, minden longot ki lehet ülni. Na igen, de kérdés a tőkéd és az időtáv, melyek kombinációinak skálája azért elég széles.

Most, a pozícióm zárása után ugye írok a blogra, aztán elmegyek úszni és ha majd kitisztul a fejem, azért eléggé át kell gondolnom ezt a pár napot, mit miért tettem és le kell vonnom a tanulságokat.

Ami a legfontosabb, s amit a Jegi tanított nekem és mindig, de mindig próbálta a fejembe verni, a kis pozícióméretek, nos ez mentett meg egy nagyon komoly mínusztól. Itt is megköszönöm neki, s ezután is igyekszem betartani ezt.

Beszéljünk a konkrétumokról, jöjjenek lassacskán a számok. Két héttel ezelőtt kezdtem el longolni a Daxot, időközben hozzácsíptem egy-két lotokat, eladogattam, visszavettem, majd az emelkedésben, illetve ma még hozzácsaptam egész jó áron pozíciókat. Az átlagáramat olyan szintre sikerült lehoznom, hogy a mai napon a pakk biztonsággal, szép nyerővel eladható volt, igaz, cserébe óriási kockázatot rejtett a ma délutánra már tényleg nagy méret, tehát a zárásnál nagyon észnél kellett lennem.

Sok pozícióm volt, magától értetődően mindegyik long, íme: 2 lot 7.154-ről, (limit), 1 lot 7.174-ről (limit), 2 lot 7.192-ről (limit), 1 lot 7.224-ről (limit), 5 lot 7.224,3-ről (piacin), 1 lot 7.248-ról (limit), 1 lot 7.264-ről (limit), 2 lot 7.292-ről (limit), 1 lot 7.322-ről (limit), 1 lot 7.350-ről (limit), 3 lot 7.402-ről (limit), 2 lot 7.422-ről (limit) és végül 3 lot 7.437,8-ról, melyet piaci áron vettem meg. Ezt még leírni is sok volt, átélni pedig... Tulajdonképpen az volt a hiba, hogy nem zártam még két hete pénteken pluszban a csomagot. Nagy hiba volt. Egyébként több válságtervet dolgoztam ki, melyet lassan alkalmazni kezdtem volna, pakolom ki a nyerőket, az alján vásárlás, kereskedés a Dow-val, szóval addig, addig bűvészkedtem volna, amíg az egyre nagyobb elérhető tőkével a hátam mögött könnyebben hozok meg egy, akár mínuszos zárásról szóló döntést, tehát képes vagyok elengedni azt a pozíciót, melyhez vasmarokkal ragaszkodtam eddig.

Ezt a mára nagy tételre duzzadt, 25 lot Dax longot fél öt körül 7.318-on adtam el limittel. Eredménye a sok pozíciónyitás és a nagyon sok napon át tartás ellenére is nettó +660 Dollár. Nem tudom, örültem-e mostanában ennyire egy zárásnak és annak, hogy nincs pozícióm :). A számlálóm így pillanatnyilag 12.484 USD-t mutat.

Ezúton is köszönöm a környezetemnek a bíztatást és a lelki támogatást, be kell valljam, nem voltam könnyű eset ez idő alatt. Remélem, Ti is jól jöttetek ki ebből az ultravolás, rángatós időszakból és sikerült növelnetek a számlátok egyenlegét.

Jó szelet kívánok Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése